Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Sep 21st, 2025, 4:37am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « woonde in hetzelfde »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   woonde in hetzelfde
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: woonde in hetzelfde  (Read 68 times)
xiaoxiangyu
ForumsNet Member
Armenia 

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile Email

woonde in hetzelfde
« on: Feb 20th, 2017, 11:13pm »
Quote Quote Modify Modify

hier is een snelle round-up van de schoenen! niet zomaar een schoenen, maar de schoenen vind ik de meest comfortabele te zijn (voor mij) als de zomer verschijnt en het is eindelijk tijd om de meerderheid van onze dagen weer naar buiten te brengen in deze prachtige stad lopen mijlen op mijl na mijl (echt, één van de beste dingen over new York.)

deze stad schopt mijn kont op een Nike Air Force 1 Dames dagelijkse basis en een ding ik heb zeker geleerd is dat ik hou van de stad veel meer als mijn voeten doen geen pijn. ik ben bereid om elke schoen te geven een goede kans, maar als ik weet dat ik ga om buiten te zijn de hele dag en overal lopen, ik meestal toevlucht nemen tot één van deze schoenen van mij. het hebben van grote boog ondersteuning is niet van cruciaal belang voor mij, maar ik heb gemerkt dat er iets veiligstellen van de achterkant van mijn enkel echt helpt (bijvoorbeeld de eerste paar van de Birkenstock sandalen getoond, dat zijn degenen die ik zelf en liefde!)
comfortabele wandelschoenen!

bruine booties (één, twee, drie)
ik ben de grootste liefhebber van een enkellaarsje. ik draag ze het hele jaar door, want ik vind ze zo comfortabel en ik hou van de look. Ik denk dat het investeren in een paar grote moeite waard is, en zij eeuwig als u de hiel bij Asics Gel Lyte 3 Femme Bleu uw plaatselijke schoenmaker te behouden.

sneakers (metallic slip op superga sneakers, vintage nike sneakers, nieuw evenwicht sneakers)
Ik kocht deze vintage nike sneakers en ik ben beschaamd over hoeveel ik van hen houden. vooral vanwege hoeveel ik gebruikt om ze (sneakers) een hekel aan een paar jaar geleden. (Ps, het is een unisex-formaat, zodat maat kleiner!)

ballet flats (metaal, leer, suède)
Ik vind dat deze flats zijn niet zoals andere flats. ze hebben alleen maar de geringste cushiony lift in de hiel, en het serieus voelt alsof de hemel.

zoutwater sandalen
geen ondersteuning van de voetboog in deze dan ook, maar voor de komende jaren hebben ze me nooit problemen gegeven. Ik heb vrij veel woonde in hetzelfde rode paar voor tien jaar en terwijl ik eruit zie als elk andere vier jaar oud in Manhattan (waarschijnlijk de meest populaire jongen schoen hier in de buurt), ik geef Nike Cortez Mujer niet.

avarcas (pons met enkelbandje, Turks & Caicos slingbacks, classic pons)
Ik probeerde een paar klassieke pons voor de eerste keer vorige zomer en ik ben debatteren over een ander paar van dit jaar. de felle kleuren zijn wat me. maar ook, COMFORT!

Birkenstocks (Arizona, Florida, Milaan)
Ik voel me als mijn moeder meer en meer van deze dagen, vooral omdat ik heb sprong op de birk wagen, maar ik denk niet dat een sandaal komt beter dan deze. zozeer zelfs, ik heb ze voor mijn kinderen om deze zomer te dragen.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.