sooo
ForumsNet Member

I love YaBB 1G - SP1!
|
 |
Nike Air Max 2016 Heren Zwart
« on: Feb 27th, 2017, 8:23pm » |
Quote Modify
|
Om een of andere reden Nike dringt aan op het maken van Nike Air Max Classic BW Dam hun schoen namen Adidas ZX Flux Femme Fleur de meest ingewikkelde en ondoorzichtige systeem op de planeet. OK, dus het is niet zo slecht, maar naar mijn bescheiden mening is het pretty darn dom en verwarrend voor de consument op zoek naar een paar van hun schoenen te kopen. Dit is vooral het geval bij de Nike Free lijn van schoenen Een beetje achtergrondinformatie over de Nike Nike Cortez Womens Free schoenen. Toen ze voor het eerst begonnen met de Nike Free lijn van schoenen Nike besloten om een innovatieve benadering van de naamgeving van hun Nike Roshe Run Womens Floral schoenen te nemen. Creierden ze een schaal van 1,0 tot 10,0 (niet zeker waarom ze de "0,0", aangezien ik nog heb een Nike Free 2.5 schoen te zien), waar 1,0 wordt verondersteld om het gevoel te vertegenwoordigen van het runnen van blote voeten, terwijl 10,0 verondersteld wordt te vertegenwoordigen uw traditionele goed ondersteund en meestal niet Nike Roshe Run Dames Zwart zo flexibel hardloopschoen. Naast deze schaal begonnen ze hun schoenen te noemen. Zij hadden de Nike Free 3.0, Nike Free 5.0, en dan is de Nike Free 7.0. Zodra u dit begrepen had je een goed idee dat als je wilde een meer "in-the-middle-of-the-road" barefoot-like running ervaring zou je waarschijnlijk gaan voor een Nike Free 5.0 versus een Nike Free Adidas NMD Womens 3.0. Echter, zoals de Nike Free lijn van schoenen begon om meer populaire Nike krijgen natuurlijk kreeg meer hebzuchtig en willen profiteren van Nike Air Max 2016 Heren Zwart deze nieuwe blote voeten "flexibel" fenomeen. Dus begon ze krijgen extra luxe met hun naamgeving en kenmerken (die we uitgelegd in onze post op het ontcijferen van Nike Free naamgeving). Ze begonnen in strijd met hun naamgeving (putting Romeinse cijfers in de namen, versienummers, etc ...) te zijn. Wat ik wisten niet tot dit jaar in plaats van behoud Asics Gel Lyte 3 Femme Beige van dezelfde naam van een populaire schoen als Vibram heeft met hun Five Finger schoenen, Nike houdt ervan om te komen met nieuwe schoen namen die oudere modellen te vervangen (voorbeeld is Nike Free Run + vervangen de Nike Free 5.0 v4 schoen). Hoe dan ook, ik heb ranted lang genoeg, hieronder heb ik geprobeerd om zin van de 2010 Nike Free lijn van schoenen te maken, zodat je niet hoeft te lijden zoals ik heb geprobeerd te achterhalen.
|