Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Sep 21st, 2025, 12:27am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « dat je toch willen hardlopen krijgen »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   dat je toch willen hardlopen krijgen
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: dat je toch willen hardlopen krijgen  (Read 82 times)
imhotep
ForumsNet Member
USA 

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile

dat je toch willen hardlopen krijgen
« on: Mar 1st, 2017, 12:13am »
Quote Quote Modify Modify

Pulse Lite handschoenen zijn gemaakt van een lichtgewicht, gaasachtig materiaal, en zijn goed voor runs in temperaturen boven ongeveer 30 graden Fahrenheit. Ik moest een maat groter dan dat door het volgen van de richtsnoeren voor metingen (ik draag een grote) suggereerde bestellen, maar ze zijn nauwsluitend en zeer comfortabel. Ik denk dat de paar die ik bezit is het model van vorig jaar, en de nieuwere editie sporten blijkbaar een flip-back duim voor een betere mp3-speler te bedienen. Ik in eerste instantie dacht dat dit zou een insginificant Nike Air Max Classic BW Femme functie zijn, maar de aanwezigheid van de flip-duim op de HVAC (zie hieronder) heeft al meerdere malen komen in Nike Air Max 90 Homme Noir zeer handig. Als u op zoek bent naar een mooie, lichte handschoen voor lopen in koel, maar niet koud weer, de Pulse Lite is een goede Nike Air Max 90 Homme Grise keuze. Het verkoopt voor $ 18,00 op theit is moeilijk om te enthousiast over iets schijnbaar eenvoudigs als een paar handschoenen, maar ik hou van de Brooks HVAC's. Ze zijn gemaakt van een zwaarder materiaal dan de Pulse Lite, maar ook vorm montage en zeer comfortabel (ik bestelde ook een maat groter - grote - in deze). De HVAC handschoenen zijn zeer geschikt voor de koudere runs, en hebben veel gewerkt voor mij naar beneden tot onder de 10 graden Fahrenheit (heb niet weer kouder dan dat nog dit jaar - komt meestal in januari). Ze hebben een mooie badstof strook langs de wijsvinger Nike Air Max 95 Damen om te zorgen voor de onvermijdelijke stromende te nemen van de neus, dat plaatsvindt op ijzige pistes, en er is een handig Adidas Superstar Hombre klein zakje op de rug die een sleutel of een paar dollarbiljetten past (ik gebruik dit een veel bij het uitvoeren van op het Nike Air Pegasus 89 Femme werk). De HVAC heeft ook een flip-back duim dat is echt handig als je lopen met de muziek - het stelt  me ??in staat om te knoeien met de click-wheel op mijn Nano zonder te hoeven nemen van de handschoen - erg handig wanneer het echt koud buiten. De HVAC kan worden gehouden voor $ 28,95 op ten Running Warehouse (je kunt krijgen 15% korting op dit door te klikken op de Running Warehouse link in de rechter zijbalk van deze blog).

Samengevat, beide handschoenen werken goed voor winter lopen. Als u in de zuidelijke staten waar het weer zelden dips onder het vriespunt te leven, zou de Pulse Lite waarschijnlijk prima, maar als je, zoals ik, u in een meer noordelijke klimaat te leven, zal de HVAC van pas komen op die Nike Roshe Run Damen bevriezing winter dagen dat je toch willen hardlopen krijgen. Persoonlijk ben ik blij dat beide.

Voor een overzicht van Adidas ZX 700 Damen de gebruiken Betalingen Brooks handschoenen, check out deze handschoen gids op de Brooks Blog. Ze een Nike Air Max Classic BW Mujer handschoen genaamd de Vapor-Dry2 die een soort intermediair tussen de twee ik hier heb beoordeeld maken ook. Ik heb niet dat model, dat is de reden waarom ik hier niet hebben opgemerkt op.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.