Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Sep 21st, 2025, 12:27am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « ngd och relativ »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   ngd och relativ
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: ngd och relativ  (Read 67 times)
imhotep
ForumsNet Member
USA 

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile

ngd och relativ
« on: Mar 1st, 2017, 12:25am »
Quote Quote Modify Modify

Jag tycker det ?r intressant att byta skor verkade inte att ?ndra antingen din eller Ryans landning. Det ?r mer biomekaniskt effektivt att landa med foten n?ra din tyngdpunkt Nike Air Huarache Dam och skodda h?l-strejkande tenderar att landa l?ngre ut som hindrar fart och l?gger inverkan stress. ?ven Ryan fot Adidas Ultra Boost Dames strejk fick ?ndras v?sentligt, verkar han fortfarande att landa l?ngt framf?r sin tyngdpunkt. Jag undrar om detta Nike Air Max 1 Dames skulle f?r?ndras ?ver tiden.
?ven om jag ?r en mindre ?n opartisk observat?r, verkar det att avst?ndet mellan min fot Nike Air Max 90 Essential Mujer strejk och min mittlinjen har minskat n?r man j?mf?r den h?r videon med en tagen tidigare under ?ret i min huarachesThere finns Nike Air Max TN Damen m?nga orsaker till varf?r detta kan vara fallet om ; den Huarache video togs i mitten av l?ngdskid?kning s?songen n?r vi arbetade p? hastighet som kan ha l?ngstr?ckt min steg, eller kan ha varit ett resultat av att f?rs?ka landa r?tt i ram f?r kameran. Omv?nt var de l?pband videor tas precis innan finalen vecka och bristen p? s?mn kan komma till mig. Jag hoppas Nike Air Max 2016 Womens att kunna forts?tta denna forskning med Dr. Larson n?sta ?r som senior, s? det skulle vara intressant att f?lja Adidas ZX 750 Homme stegl?ngd och relativ position till mittlinjen under en l?ngre period.Daniel - Jag undrar om det finns ocks? en skillnad Nike Free Run 2 Damen mellan d?r vi landar i f?rh?llande till tyngdpunkten p? ett l?pband j?mf?rt overground. Intressant tanke. Den st?rsta Nike Air Huarache Femme utmaningen med att filma tunnelbane ig?ng blir en naturlig steg, vilket ?r anledningen till ras inspelningen fungerar bra. Vi b?r Nike Air Max 90 Femme Rose ha f?rm?ga att m?ta footplant position i f?rh?llande till tyngdpunkten.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.