Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Sep 20th, 2025, 10:46pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « Nike Air Max 2016 Heren Zwart »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   Nike Air Max 2016 Heren Zwart
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: Nike Air Max 2016 Heren Zwart  (Read 85 times)
sooo
ForumsNet Member
Australia 

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile

Nike Air Max 2016 Heren Zwart
« on: Mar 2nd, 2017, 8:57pm »
Quote Quote Modify Modify

Vanuit esthetisch oogpunt, mijn eerste reactie in het ontdekken van de Nike Free Afstand was vrij positief. Deze schoen straalt finesse. De afwerking zijn mooi en ik hou van de flywire ingebouwd in de veter die al gaf, op de 5.0 gratis een mooie stijl aan de schoen. Nike Air Max 90 Dame Sort Het lijkt mij belangrijk om te benadrukken dat we hier een mooi model dat we kunnen dragen, ook in het leven van Nike Roshe Run Dames Grijs elke dag. Dit is niet onbelangrijk als je begint met schoenen waarvan de druppel wordt verminderd, omdat het dragen van hen elke dag kan helpen bij de overgang.

Nauwelijks hebben de schoenen in de hand, ik ben vooral verrast door hun lichtheid. Het idee wordt gehandhaafd zodra deze echte slippers aan de voeten. Dit verandert radicaal me uit mijn gebruikelijke Asics Gel Lyte 5 Donne Mizuno, die, naast de Nike Free Afstand, lijkt mij als echte hoeven.

Mijn eerste schuchtere stap is aangenaam. Ik ben gewend om aan te vallen door de hiel, ik begrijp al snel de betekenis van wat de natuurlijke stap genoemd. Ik loop zonder na te denken te veel, gevoel, aangenaam verrast door de stabiliteit en de dynamiek van deze schoen.

Ik vertrapt het binnenste spoor Nike Air Max Thea Dame van de INSEP, de treden, de buitenste spoor en de bitumen zonder problemen. Allure rustige eerste, ik doe wat Nike Air Max 2016 Heren Zwart versnellingen op het juiste spoor en dit is waar het potentieel van de schoen wordt onthuld. Ik verleng de pas met plezier, het ontvouwen van de voet is natuurlijk en de positionering van mijn tenen bijna instinctief. Kortom, ik heb echt het gevoel dat mijn Nike Air Max 90 Donna Rosa voeten vrij zijn van alle obstakels.

Ik constateer echter een aantal zwakke punten in deze Nike Free Afstand. Nike Air Max 2016 Heren Zwart Ik heb soms twee voeten gelaten, mijn kleine passage over het natte gras maakt me zeggen dat de haak is niet optimaal. Dat gezegd hebbende, dit is niet wat we vragen aan de Nike Free Distance, exclusief ontworpen voor de weg.

Het tweede punt ligt in de demping, die verre van geeft me een gevoel op blote voeten. Ik weet niet de verschillende gebieden. Bitumen, spoor, Adidas ZX Flux Femme gras ... De Lunarlon demping gecombineerd met de tussenzool in Phylon geeft mij de indruk die op schuim.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.