imhotep
ForumsNet Member

I love YaBB 1G - SP1!
|
 |
gentage enhver tid snart
« on: Mar 8th, 2017, 11:23pm » |
Quote Modify
|
Ingen af ??de f?rste 2 indstillinger virkede meget tiltalende, s? jeg Adidas Gazelle Femme tog mine hovedtelefoner, b?ret telefonen i h?nden, og besluttede at begynde at k?re igen og Nike Air Max 2015 Womens se, hvordan det gik. Vandet og gel afgjort hjulpet, og jeg gjorde det en anden mile f?r du stopper Adidas ZX Flux Femme Noir igen i toppen af ??en temmelig stejl bakke p? mile 5. Jeg sagde til mig selv, at jeg ville k?re til toppen af ??hver stor bakke, og ikke f?le sig d?rligt om at tage en bryde, hvis jeg havde brug for det. Jeg likvideres tage 3 pauser i alt, og tr?kkes gennem de resterende 4 miles p? en smuk anst?ndigt klip overvejer betingelserne og det bakkede rute. Alle fortalte jeg l?b 8,16 miles i 1:08, for en gennemsnitlig hastighed p? 8:23 min / mile. Selv k?rslen var en morder, det faktum, Adidas Yeezy Boost 350 Mujer at jeg var f?rdig det uden unds?tning turen gjort det en af ??de mest tilfredsstillende Adidas Ultra Boost Damen k?rer jeg har gjort. Jeg tror, ??den blotte have telefonen i h?nden holdt mig fra Nike Air Max 90 Femme Noir et Rose at kalde igen. Jeg ?nskede ikke at holde op, og ?bne den telefon igen ville v?re en fuld Nike Air Huarache Damen optagelse af nederlag. Jeg g?tter moralen i denne k?re for mig var, at k?re i varmen er h?rdt, Adidas ZX 700 Damen men med ordentlig fremsyn det kan h?ndteres. Kombinationen af ??Camelback, en godt timede gel, og min mobiltelefon holdt mig vil til slut, og selvom jeg m?tte stoppe et par gange, vil det absolut v?re en mindev?rdig k?re, selvom jeg h?ber ikke at skulle gentage enhver tid snart! jeg tror, ??du bare indsamlet selv nogle erfaringer og mental sejhed du vil v?re i stand til at bruge i fremtiden for b?de tr?ning og l?b. Det er de h?rde dage, s? du kan se en lille smule dybere ind i dig selv, om du vil eller ej. Vejret hvor jeg bor gik fra mild til varmt og fugtigt en m?ned Nike Air Max Tavas Damen eller deromkring siden. Jeg stadig fors?ger at justere. Du ved, det er varmt, n?r Nike Air Max Zero Womens visiret drypper sved.
|