Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Sep 20th, 2025, 7:46pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « Het irriteert me dat sommige »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   Het irriteert me dat sommige
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: Het irriteert me dat sommige  (Read 88 times)
imhotep
ForumsNet Member
USA 

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile

Het irriteert me dat sommige
« on: Mar 8th, 2017, 11:46pm »
Quote Quote Modify Modify

"Voor degenen bashing mensen die lopen tijdens een marathon, ik stel voor dat je gaat zitten bij de finish en kijk naar mensen die tussen 5 en 6 uur. Stel je voor dat ze zich niet Nike Air Max 1 Mens duwen tot het uiterste. Stel je voor dat ze geen pijn. Zeker, sommige zijn niet in de ideale hoeveelheid van de Asics Gel Saga Femme opleiding, maar velen hebben, en worden iets dat is een ongelooflijke prestatie voor hun fitheid te doen. Ik heb respect Nike Air Max 90 Dames Roze voor iedereen die een marathon eindigt, of ze lopen, lopen, of kruipen.

Op een andere nota - kijk naar Ultramarathoners. Zij Nike Air Max 1 Damen beheren een langere afstand dan de marathon, en wandelen is normaal voor onderdelen van de race in alle, maar de meest elite. In staat zijn om "run" een hele marathon is een prestatie om zeker te zijn, maar laten we niet uit de buurt van degenen die zichzelf zijn uitdagend te nemen om te bereiken wat velen denken is een onmogelijk doel. "

Ik geloof echt dat Nike Air Max 90 Womens Pink iedereen die zet in de inspanning te doorkruisen 26,2 mijl te voet verdient de titel van "marathonloper," ongeacht hoe Nike Air Huarache Damen ze behandeld die afstand. Als je dat finish aan het einde van een marathon, heb je iets dat minder dan 1% van de mensen Nike Air Max Classic BW Dames op deze planeet bereikt hebben volbracht, en het maakt niet uit hoe lang het duurde. Het irriteert me dat sommige Adidas Superstar Damen "puristen" de behoefte voelen om weg te nemen van de prestaties van anderen met hatelijke opmerkingen, en het is een schande dat ze Nike Air Max 2015 Womens niet zomaar kunnen respecteren degenen voor wie het voltooien van een marathon is monumentale onderneming die toewijding en fysieke inspanning boven alles ze ooit hebben gedaan.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.