Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Sep 20th, 2025, 7:13pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « og var i stand til at bes »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   og var i stand til at bes
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: og var i stand til at bes  (Read 84 times)
imhotep
ForumsNet Member
USA 

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile

og var i stand til at bes
« on: Mar 9th, 2017, 7:34pm »
Quote Quote Modify Modify

Da jeg n?rmede Adidas Superstar Dames hvad der ville v?re den sidste mil af k?rslen, kunne jeg se, at Jack var tr?ttende, men at han stadig Adidas Ultra Boost Mujer holdt sig godt. Jeg besluttede at skubbe tempoet en smule mere, og vi f?rdige mile 5 i 6:32. Det var den Nike Roshe Run Womens hurtigste enkelt mile jeg havde k?rt siden begyndelsen af ??marts (under mit sidste 5k), og det f?ltes dejligt at endelig sk?re l?s lidt. Alt vi k?rte 5 miles i 36:03, og jeg f?lte stor. Jack var arbejdede da vi kom hjem, men han er i god form, s? han kom sig hurtigt, og jeg virkelig skylder k?re til ham. Han er en af ??de vigtigste grunde til, gik jeg p? flugt i f?rste omgang, og om for?ret i hans skridt i begyndelsen ansporede mig til tempoet op. Fra et tillid synspunkt, er der ogs? noget i sagens natur tilfredsstillende om at kunne l?be en Adidas NMD Mujer hund over en lang distance - Jack er en langt bedre sprinter, men over fem miles kan jeg som regel Adidas ZX 750 Hombre overleve ham uden megen problem. Han er helt sikkert fortjent en nice let ned til floden i morgen  for en sv?mmetur!

S? hvis du har gjort det s? langt, mit r?d til dig er, n?ste gang du ikke har Asics Gel Lyte 3 Femme Beige lyst til at l?be, tvinge dig selv til at komme ud der, hvis selv for blot en nem l?betur. Du ved aldrig, det ust kunne blive til en af ??de bedste k?rer, du har haft i m?neder! Min kone og jeg elsker at lejr, og indtil vi havde b?rn, var vi ivrig vandrere. Vi engang tilbragte seks uger k?rsel over hele landet fra campingpladsen til campingpladsen, og var i stand til at bes?ge 15+ nationalparker. Vi boede i Great Smoky Mountains til en sommer, der arbejder p? marken bes?tninger g?re unders?gelser dyr (salamandre for mig, fugle til min kone), og i slutningen Adidas Superstar Womens Pink af ??denne sommer var jeg nok i den bedste form af mit liv. N?r b?rnene ankom p? scenen, Nike Air Max 95 Womens men den hyppighed, hvormed vi har deltaget i disse aktiviteter faldt til n?r nul.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.