sooo
ForumsNet Member

I love YaBB 1G - SP1!
|
 |
Nike Air Max 2016 Zwart
« on: Mar 9th, 2017, 8:37pm » |
Quote Modify
|
Adidas heeft wat terrein goed te maken in deze categorie. Een van de heetste trail loopschoenen op dit moment is een opkomende merk, genaamd Hoka One One, bekend om zijn Adidas ZX 700 Mujer uitzonderlijk grote witte zolen en werd gewaardeerd de nummer een schoen keuze door ATRA lezers. Het bedrijf heeft onlangs zei dat het plan zo groot als de Brooks schoenenmerk in drie jaar, dat is een Nike Air Max Thea Womens behoorlijk verheven doel te zijn. Het probleem is dat sommige lopers vinden dat de grote cushy zolen veroorzaken lopers om hun enkels draaien en zo het merk wordt dunner de zolen en kon dus verliezen wat maakt Adidas Superstar Damen Blumen het speciaal. Adidas al is bankieren op zijn vermogen om de investeringen in high-tech machines te maken voor gevormde schoenen die ze uit elkaar zal stellen. Iets dat kleinere schoen bedrijven niet kunnen doen. Dat en een gezamenlijke inspanning om te verbinden met de outdoor sporten gemeenschap zal ver te gaan in het helpen van Adidas overwinning op deze groeiende menigte van atleten. Eerder deze week heb ik gehoord over een nieuw Nike Air Max 2016 Zwart paar loopschoenen die Adidas speciaal voor vrouwen gemaakt, dat is iets wat je zou denken dat ik zou blij zijn met, toch En tot op zekere hoogte ik ben. Het proces achter de oprichting van de PureBoost Adidas Superstar Femme X een radicaal afscheid van "krimpen en roze het." Voor een lange tijd, sportartikelen is ontworpen met het idee van de mannen als de standaard, dus het is nog steeds vrij opmerkelijk wanneer een sportieve Nike Air Max Thea Mujer onderneming ontwerpen met vrouwen in het bijzonder in het achterhoofd. Dus props naar Adidas voor. Maar zo veel als ik waardeer wat Adidas heeft gedaan met de PureBoost X, ik moest zeggen dat ik was verbijsterd toen ik las Zo McKnight's review van de schoenen, die ze schreef over de Toronto Star eerder deze week. Ze nam de schoenen uit voor een aantal opleidingen runs - ze is de voorbereiding voor de 30K Around the Race Bay Road in Hamilton - en ze vond dat de schoenen niet echt werken voor haar, vooral toen ze ging voor een 24K training run. Welke, oke, niet elke schoen gaat werken voor iedereen op elke run, zelfs een schoen die Nike Air Zoom Pegasus 33 Femme speciaal is ontworpen met vrouwen in het achterhoofd. marketing de schoen houdt in dat het is bedoeld voor een vrouw die zo veel dat ze uiteindelijk wordt gevoed met die vervelende schoenen bedoeld voor Nike Air Max Tavas Femme mannen en vraagt om een schoen gemaakt voor haar voeten loopt. En toch is het bedrijf zegt dat het niet bedoeld om te worden gedragen voor runs langer dan zes mijl. Dat is geweldig als je uitsluitend 5Ks en 10Ks lopen, maar dat is niet echt in lijn met de grote trend in vrouwen lopen, dat is de totale dominantie van de halve marathon. Die, als je een herinnering nodig hebt, is 21.1K / 13,1 mijl en is dus meer dan tweemaal de langste afstand aanbevolen voor de schoen.
|