imhotep
ForumsNet Member

I love YaBB 1G - SP1!
|
 |
hvis du ikke er bekendt med dem
« on: Mar 12th, 2017, 10:42pm » |
Quote Modify
|
Det er sagt, er jeg glad for, at jeg brugte det, og det hjalp meget da jeg f?rst startede ud. Selv efter jeg opgraderede til Garmin Forerunner 205, har jeg stadig forts?tte med at bruge Nike + til l?beb?nd k?rer (dette sandsynligvis en selvf?lge, men GPS virker ikke p? et l?beb?nd). Nike + optagelser p? et l?beb?nd er pr?cise nok, og i mit tilf?lde er mere pr?cis Nike Air Max 2015 Damen end den udl?sning af min l?beb?nd egen data konsol (det har aldrig fungeret ganske rigtigt en eller anden grund) .Nike Air Max Classic BW Femme Efter officielt at forpligte sig til at k?re Vermont By Marathon et par uger siden, jeg har med Adidas Superstar Heren Blauw held fastholdt min ugentlige kilometertal p? eller over 25 / uge. Lange k?rsler har Adidas Superstar Dames st?et godt, selvom mine ben f?ler virkningerne af den hurtigere end ?nsket stigning i arbejdsbyrden. To weekender siden jeg gjorde en tolv miler hjemmefra, hvorefter jeg besluttede at Nike Air Max Thea Damesforpligte sig til det store l?b. Den f?lgende fredag ??l?b jeg et kuperet 15 miles fra mit kontor i Manchester langs den anden halvdel af Manchester City Marathon ruten, og selv om det var h?rdt, var jeg opmuntret af det faktum, at jeg k?rte det p? en sub-8: 30 tempo. I dag, jeg k?rte lidt over 15 miles, og det f?ltes meget bedre end i sidste uge. Jeg l?b de f?rste 10 miles solo gennem nogle omkringliggende kvarterer. Det var bl?sende, men dagen var smukt, og for?ret er endelig kommet i fuld kraft i New Hampshire. Sneen er n?sten helt v?k, og jeg faktisk h?rt mine Adidas ZX 700 Mujer f?rste for?ret peepers (de er sm? treefrogs hvis du ikke er bekendt med dem) ringer fra et sumpet Nike Air Max 95 Womens omr?de langs siden af ??vejen. Efter de f?rste 10, jeg stoppet af huset for en drink og for at hente min favorit k?rer partner, en ~ 80-pund sort lab navn Jack (jeg vil afs?tte en hel Nike Air Pegasus 83 Homme blog-indl?g til ham i den n?rmeste fremtid). Jeg gjorde en anden 5 miles med Jack, som var stor, fordi med sneen g?et kunne vi vende tilbage til vores favorit k?rer spor af Merrimack floden.
|