Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Aug 28th, 2025, 1:57pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « zou de beste manier om mezelf »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   zou de beste manier om mezelf
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: zou de beste manier om mezelf  (Read 90 times)
imhotep
ForumsNet Member
USA 

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile

zou de beste manier om mezelf
« on: Mar 13th, 2017, 1:03am »
Quote Quote Modify Modify

Een laatste ding en ik laat dit lang verhaal einde. Kort na de race eindigde, mijn vrouw vroeg me of ik het opnieuw zou doen. Ik zei opnieuw te vragen in een paar dagen, maar van binnen wist ik Nike Air Max 90 Womens Pink dat dit niet een eenmalige deal. Running is een deel van mij op een manier die is moeilijk te verklaren worden. Ik heb een punt waar ik moet lopen bereikt, en een deel van die behoefte impliceert mezelf uitdagen op een manier die gek zijn om de meeste mensen Nike Air Max 2017 Femme lijkt. Dus ik zal nog een marathon lopen? Laat me deze vraag te beantwoorden door eerst te zeggen dat het uitvoeren van de marathon was waarschijnlijk een van de meest verbazingwekkende ervaringen die ik heb gehad in mijn leven, en ik leerde dingen over mezelf in het Nike Air Max Tavas Femme doen die ik anders niet zou hebben geweten. Ik heb geleerd dat ik een Adidas ZX Flux Hombre niveau van mentale volharding die veel verder gaat dan alles wat ik eerder bewust van. Ik heb geleerd dat ik fysiek in staat zijn dingen die ik zou eerder nooit voor mogelijk had gehouden. Ik verbaas me nog steeds over het feit dat ik liep de laatste tien Adidas Superstar Mujer mijl op een bijna stap-voor-stap basis, en ik weet niet precies hoe ik erin geslaagd om het te doen. Ik denk over de dingen die ik beter had kunnen doen - ik zou meer vroeg hebben aangewakkerd, ik moet naar beneden zijn vertraagd in het begin, ik had niet Nike Air Max Classic BW Femme de all-out 5k slechts een paar dagen voor uit te voeren. Gezien dit alles, de marathon is iets dat ik moet terugkomen, want ik heb nog veel meer te leren. Dus zal ik voer het opnieuw - absoluut. Als er niets anders, het runnen van een marathon op Memorial Day New Balance 996 Femme weekend elk jaar zou de beste manier om mezelf dwingen om nooit te vergeten, de Adidas ZX Flux Womens dochter die ik verloren, en de wonderbaarlijke leven van de dochter die ik heb vieren. De pijn die ik ervaren op marathon dag in Vermont was niets dicht bij wat ik voelde op die noodlottige weekend in Rhode Island in 2005, maar de herinnering die het Nike Air Max 90 Womens biedt zal hopelijk houden me op de been voor de komende jaren.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.