Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Aug 3rd, 2025, 3:24am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « tussenzool maakt deze »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   tussenzool maakt deze
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: tussenzool maakt deze  (Read 52 times)
xiaoxiangyu
ForumsNet Member
Armenia 

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile Email

tussenzool maakt deze
« on: Mar 15th, 2017, 8:57pm »
Quote Quote Modify Modify

Met een 22mm voorvoet stapelhoogte (3mm offset), de schoen ook voorzien voldoende www.mollybarron.co.uk bescherming tegen stenen en vuil zonder gevoel losgekoppeld van de grond. Terwijl demping geschikt zou moeten zijn voor een breed scala van afstanden, is het vermeldenswaard deze schoen zal niet hetzelfde gevoel als de andere HOKA modellen. De smallere basis biedt lopers met een meer verbonden voelen op de grond en een meer wendbare Asics Gel Lyte 3 Womens rit. De Speed ??Instinct is in staat om het gewicht op een minimum (9,0 oz mannen maat 9) met een lichtgewicht Airmesh bovenste houden. Met een naadloze design, de schoen zorgt voor een irriterende-free wrap en veilige lockdown, ideaal voor snelle afdalingen. Ik persoonlijk vond de pasvorm, maar voelde de bovenste gebruikte materiaal was niet Nike Air Huarache Mujer extreem ademend en zou niet mijn eerste keuze voor een langere termijn op een hete day.Where als de meeste Hoka trail schoenen zijn het meest geschikt voor moeilijk Nike Air Max Command Femme parcours omstandigheden, de Speed ??Instinct zorgt voor een goede traction over losse terrein en harde grond. De multi-directional lugs lang genoeg zijn om voldoende grip op de meeste Nike Air Max 90 Herren trail voorwaarden aan te bieden en de rubberen zool materiaal lijkt te licht modder gemakkelijk te werpen. Ik vond de schoen een zeer veelzijdige optie en Nike Air Max 90 Womens zou overwegen gebruik op elk terrein, met uitzondering van zeer zachte, modderige omstandigheden.

Als een road racer die vrij een beetje van mijn wekelijkse kilometers op de paden loopt, heb ik heel blij met de Speed ??Instinct geweest. Ik heb ze gebruikt voor matige inspanning lange runs op technische paden en nog hogere intensiteit tempo Nike Air Max 90 Damen Pink rijdt op harde brand wegdek. Het mengsel van een lichtgewicht, lage offset ontwerp gecombineerd met een responsieve nog gedempte tussenzool maakt deze schoen een goede Nike Air Max 2016 Femme optie voor als ik ben op zoek naar een beetje voorjaar toe te voegen aan mijn pas. Kortom, ik ben blij met het innovatieve design HOKA ONE ONE is gemaakt met de Speed ??Instinct Nike Air Max Zero Dames en kijk ernaar uit om te zien hoe ze blijven innoveren binnen het parcours markt.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.