xiaoxiangyu
ForumsNet Member

I love YaBB 1G - SP1!

|
 |
drift leveres med et
« on: Mar 23rd, 2017, 2:10am » |
Quote Modify
|
Er det at f? overfyldt herinde, eller er det bare mig? I marts, New Balance lancerede Fresh Foam Zante, en 6mm h?l-t? offset, glat som Nike Air Max 90 Homme Noir silke, raket af en sko. Nu har vi den kommende Vazee Pace. Det har ogs? en 6mm offset og n?sten identisk (hvis ikke identiske) v?gt og mellems?l tykkelse. S? hvorfor er der behov for Adidas Superstar Donne Vazee Pace? N?, Vazee Pace bruger Revlite for d?mpning, hvor som Zante bruger Frisk Skum. I tilf?lde af Zante, er Fresh Nike Air Max 90 Womens Foam manipuleret til at transmittere en stor fornemmelse for jorden. Det er fast, p? en god m?de, og super glat. Den Revlite skum fornemmelsen af ??Vazee Pace er en smule mere d?mpet. Det er p? ingen m?de koblet fra jorden eller squishy bl?de, bare en lille smule mere tilgivende. Revlite er ogs? fundet i den fremragende 1400 og 1500 (mand, jeg elsker 1500) racing sko og den udg?ende 890. S?ledes har Revlite vist sig at v?re stor et materiale til at k?re hurtigt over lange afstande. S? Zante eller Vazee Pace? N? begge er fantastisk til tempo l?ber og er lige s? godt for interval arbejde. Den Vazee Pace vil sandsynligvis v?re mere betryggende l?ngere forl?b, siger over 15 miles og som en daglig tr?ner. Men virkelig Nike Air Max 2017 Donne det kommer ned til personlige Nike Air Max 95 Damen pr?ferencer. I dag vil jeg bruge Vazee Pace for st?rstedelen af ??mine miles og Zante for hurtigere dage. Men for 15 ?r siden, jeg sandsynligvis Nike Air Max 1 Dames Blauw ville have brugt Zante som min eneste uddannelse sko. Lad dine f?dder decide.You vide, hvad de siger. N?r du er ny p? noget, efterg?re det til du g?r det. S? n?r du k?rer venner fort?lle dig om deres fartlek tr?ning, s? pr?v at undertrykke din fnise, nikke dit hoved, skub din Adidas ZX 700 Damen iPhone under bordet og hurtigt konsultere Google til at l?se op p?, Adidas ZX Flux Donne hvad d?len de taler om. (Vi har alle gjort det.) Sporten af ??drift leveres med et s?t af ord, at offentligheden ikke normalt forst?r. Den lingo kommer med rindende erfaring, og for dem af os, der er nye til at k?re verden, det tager tid at samle det op. Bende newbies gl?de sig! Jeg er her for at fort?lle dig p? et par udtryk, der vil give dig en ekstra kant, n?r det kommer til at k?re snak. Velkommen til den anden rate af min L?b Jargon Cheat Sheet.
|