Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Sep 20th, 2025, 8:37am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « rke og mudder hele vejen »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   rke og mudder hele vejen
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: rke og mudder hele vejen  (Read 85 times)
imhotep
ForumsNet Member
USA 

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile

rke og mudder hele vejen
« on: Mar 26th, 2017, 9:44pm »
Quote Quote Modify Modify

Jeg ville ?nske, jeg kunne have taget et billede, n?r jeg rullede ind i Gangbro bistand station, men det lignede en triage station p? en slagmark. Gear blev h?ngte overalt og mange l?bere s? ganske www.muziekkrakers.nl forf?rdeligt som overraskede mig s? tidligt i l?bet. Jeg lavede en anden sko ?ndring i Inov-8 X-Talon 212S (med rette foregribe mere mudder og mindre glatte stier for de Asics Gel Lyte 5 Femme Rose n?ste 32 miles) og skiftede min hydrering til Inov-8 Race Ultra vest for at forenkle min flaske transporterer scenarie og at v?re i stand at foretage nogle ekstra t?j, som vi var p? vej op til 9000ft og af den Adidas ZX 850 Womens tid, jeg fik der ville blive m?rkt. I 8-10 min det tog at ?ndre mit grej jeg var vidne mindst 3 personer fort?ller embedsm?nd bistand station, at de ikke ville blive fortsat p? grund af enten varme / dehydrering eller d?rlige f?dder og skudt ben; ganske tidligt at v?re ude af drift i et 100 miles l?b!

Jeg forlod den st?tte station med bare vesten p? (ingen skjorte), da det var nu 18:00 eller deromkring, men det var stadig varmt ud. Opstigning op Little Bighorn River Nike Air Max 1 Mujer dr?ning var spektakul?re, med smuk udsigt hele vejen op. Jeg tog det roligt og selv lyttede til musik i en time eller s? i l?bet af denne sektion (noget jeg sj?ldent g?r, men anlagt den dette l?b, da jeg ville v?re derude s? l?nge). Jeg var n?sten 4 miles fra turn around punktet (mile 4Cool p? Jaws Trailhead og det begyndte at regne med lyn. Det gik fra en idyllisk Adidas NMD Dames alpin spadseretur til en ”Oh crap, jeg er kold og p? en ?ben udsat h?jderyg i tordenvejr ved 900o ft!” ?jeblik. Jeg s?tter p? alle de ekstra t?j jeg havde med mig (hovedsagelig kun handsker og INOV-8 Stormshell 150 vandt?t jakke) og k?rte lidt hurtigere til den st?tte, station, hvor jeg fandt min mor og ven, Aron, Nike Air Max 90 Hombre der var klar til at bes?tning og tempo mig kl 11:00 i m?rke og stormfulde nat. Det er s?dan en dejlig f?lelse at blive udsat s?dan, og derefter komme over en hj?lp Nike Air Max 2015 Femme station og se dem du kender venter p? at passe dig. Jeg t?nkte ikke meget over vej tilbage ud i midt om natten for at k?re tilbage ned en 5000ft mudret nedstigning til Gangbro bistand station. Jeg var bare glad for at have min Pacer, Aron, med mig, og vi tog fart. P? en sjov m?de, det f?lte jeg gav ham en rundtur i sporet, jeg var lige kommet op p? vej ud, bortset fra, da det var m?rkt, s? jeg var n?dt til at beskrive for ham, hvad han ville have set havde det v?ret let. Tiden gik hurtigt, og vi gjorde virkelig god tid ned dette 18 mile sektion, der passerer mange folk undervejs. Jeg havde Petzl Ultra Rush forlygte og, i det mindste for 100 milers, jeg har lyst til det er Nike Air Max Classic BW Dames n?sten uundv?rlig p? trods af sin meget dyre prisskilt ($ 400!). Det s?tter sig et meget stort og klart lys, der gjorde mig til at k?re komfortabelt ned ad bakke i Adidas Ultra Boost Womens m?rke og mudder hele vejen. Vi fik i Gangbro og skiftede t?j tilbage i shorts og T-shirts (fra mine 3/4 str?mpebukser og lange ?rmer, som i bakspejlet, jeg burde nok ikke har ?ndret sig i p? turnaround). Jeg har ?ndret ud af min X-Taloner og ind i nogle t?rre Pearl Izumi Trail N1 s (den eneste t?rre par sko jeg havde forladt p? denne st?tte station, ellers havde jeg ikke f?ler, jeg havde brug for det PI) og ledes ud efter en p?lse patty, kaffe og nogle peanut M & MS kl 5:00.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.