Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Sep 20th, 2025, 8:35am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « veranderd over dat »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   veranderd over dat
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: veranderd over dat  (Read 99 times)
xiaoxiangyu
ForumsNet Member
Armenia 

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile Email

veranderd over dat
« on: Mar 29th, 2017, 12:48am »
Quote Quote Modify Modify

Het was nu ongeveer 9:00, en de kamer scheen bijna bovennatuurlijk rustig na deze orgie?n, begon ik me te feliciteren op een plannetje dat maar aan mij had plaatsgevonden net voorafgaand aan de ingang van de zeelieden.

Niemand geeft de voorkeur aan twee slapen in een bed. In feite, zou je een goede deal liever niet slapen met je eigen broer. Ik weet niet hoe het is, maar mensen willen private te zijn wanneer ze slapen. En als het gaat om te slapen met een onbekende vreemdeling, in een vreemd inn, in een vreemde stad, en dat de vreemdeling een harpooneer, dan is uw bezwaren voor onbepaalde tijd te vermenigvuldigen. Nike Air Max 90 Donna Noch was er aardse reden waarom ik als matroos moet twee slapen in een bed, meer dan wie dan ook; voor zeilers niet meer slapen twee in een bed op zee, dan bachelor Kings doen aan de wal. Om zeker te zijn dat ze allemaal slapen samen in een appartement, maar je hebt je eigen hangmat, en bedek jezelf met je eigen deken, en slapen in je eigen huid.

Hoe meer ik nagedacht over dit harpooneer, hoe meer ik verafschuwde de gedachte met hem naar bed. Het was eerlijk om te veronderstellen dat het zijn een harpooneer, zijn linnen of wol, zoals het geval zou kunnen zijn, zou het niet van de netste zijn, zeker een van de beste. Ik begon naar alle uithoeken van trillen. Trouwens, het was al te laat, en mijn fatsoenlijke harpooneer moet naar huis en gaan bedwards zijn. Veronderstel nu, moet hij tuimelen Adidas Zx 500 Dames in op mij om middernacht-hoe kon ik Nike Air Max Zero Mujer vertellen van wat walgelijke hole hij had komst?

"Landheer! Ik heb mijn gedachten veranderd over dat harpooneer.-ik zal niet slapen met hem. Ik zal de bank hier te proberen.”
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.