Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Sep 20th, 2025, 5:08am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « att Saucony beefed fotleden »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   att Saucony beefed fotleden
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: att Saucony beefed fotleden  (Read 71 times)
imhotep
ForumsNet Member
USA 

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile

att Saucony beefed fotleden
« on: Mar 29th, 2017, 10:58pm »
Quote Quote Modify Modify

En tredje f?r?ndring till den ?vre ?r att Saucony beefed fotleden krage med lite mer kudde och en mjukare foder (se bilden nedan). Jag gillar verkligen k?nslan av den nya kragen, och samma material ocks? linjer Nike Air Max Tavas Mujer undersidan av tungan. Jag tror att beefing av detta omr?de skulle kunna vara en del av orsaken till att m?nniskor har sagt K5 ser lite mer trainery ?n tidigare versioner. H?jden av den inre plast h?lkappan www.maisonarchitecture.fr har h?jts lite, men det inte bry mig (det ?r ganska flexibel, inte h?rd plast) .Det enda av Kinvara 5 har ?ndrats fr?n www.richmondham.co.uk v4 till v5. Skon ?r fortfarande 4mm droppe, och Saucony rapporterar vikt vid 7.7oz i f?r m?n storlek 9. Saucony beskriver den nya sulan enligt f?ljande: ”den Kinvara 5 mellansula / yttersula plattform Asics Gel Lyte 3 Damen ?r ocks? ny, och ?r tillverkade av en f?rb?ttrad EVA + material med b?ttre n?tningsbest?ndighet ?n n?gonsin tidigare. P? yttersulan har vi lagt ocks? sm? placeringar av iBR + gummi f?r att ge mer h?llbarhet och d?mpning p? utsidan av foten, d?r h?rt slitage ?r typiskt f?r m?nga Kinvara fans.”Min k?nsla ?r att skon Nike Air Max 90 Womens k?nns en smula mjukare ?n v3- v4, n?stan mer som den ursprungliga Kinvara (Thomas ?ver p? Tro p? K?r rapporterade en liknande k?nsla i sin Kinvara 5 recension). Jag gillar en mjukare sko, och det k?ndes bra Asics Gel Lyte 5 Dames under de 11 asfalt miles som jag t?ckt ig?r. Jag k?nde en liten bit av irritation l?ngs den inre tramp min h?gra Adidas ZX 700 Damen fot h?nder som ibland mjukare skor, men det har aldrig utvecklats till en bl?sa eller sm?rta. Mer av en medvetenhet och ?r n?got jag kommer att h?lla ett ?ga p? ?ver ytterligare miles.Still ingen gummi Nike Roshe Run Femme upp l?ngs sidofoten - b?ra p? detta omr?de har inte varit ett problem f?r mig, men jag vet att vissa framfoten strejk tenderar att tugga sulorna upp i regionen. Jag undrar om den extra mjukhet jag k?nner beror p? det faktum att yttersula fl?ckar p? h?len och mellanfoten (gult och orange gummi i bilden ovan) ?r f?sta Adidas Yeezy Boost 350 Damen p? EVA skida som str?cker sig lite l?ngre ut fr?n sulan ?n i den Kinvara 4? Sv?rt att beskriva detta i ord.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.