Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Sep 19th, 2025, 11:57pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « haar vrije tijd werkt »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   haar vrije tijd werkt
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: haar vrije tijd werkt  (Read 105 times)
xiaoxiangyu
ForumsNet Member
Armenia 

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile Email

haar vrije tijd werkt
« on: Apr 6th, 2017, 1:13am »
Quote Quote Modify Modify

Ze draagt ??altijd een paar flats en adviseert passagiers om hetzelfde te doen. (Voor degenen die willen reizen met het absolute minimum, stelt zij voor Scholl Nike Air Max 2016 Femme “fast flats”, die kan worden opgerold en verstopt in een handtas.)

Vermijd peep tenen, waarschuwde zij (ze kunnen knijpen of knijpen), en tijdens het vliegen, geen sandalen dragen.

“Je hebt geen idee hoeveel mensen zijn als,‘ik ben ijskoud,’” zei ze.

Heather Poole, die woont in Los Angeles en heeft een stewardess al Nike Air Max Command Donna meer dan 15 jaar, erkend dat Nike Air Force 1 Womens veel vrouwelijke stewardessen zetten Dansko klompen op in het vliegtuig, maar beschreef de schoenen als “afschuwelijk”. Haar favoriete in-flight pair? Kelly en Katie flats met een gepolsterde binnenzool ($ 29.95) van Design Shoe Warehouse. In de terminal draagt ??ze schoenen door Aerosoles.

“Ik heb eigenlijk krijg veel complimenten op die,” zei ze in een e-mail, terwijl haar vlucht van New York naar San Diego werd vertraagd.

Net als haar collega's, mevrouw Poole, die blogs over haar leven op hpoole.wordpress.com, adviseert passagiers te dragen comfortabele schoenen omdat je nooit weet wanneer je moet lopen voor een vliegtuig in een luchthaven, of uitstappen een vliegtuig moet er zijn een noodsituatie. (Dit is ook de reden waarom ze afraadt dragen flip-flops.)

Haar oplossing voor vermoeide voeten? Asics Gel Quantum 360 Femme Bij aankomst thuis na een lange reis maakt ze gebruik van een verwarmde voet massage door HoMedics.

Patti Broughton, die woont in Los Angeles en heeft een stewardess voor bijna 13 jaar geweest, kiest voor heels door Franco Sarto, zoals de Cicero round-toe pump en Tanya Shooties met een hak ($ ??79 bij Macys.com), die beide die ze draagt ??in de terminal.

“Ze zijn echt stijlvol, maar ze zijn nog steeds comfortabel,” zei mevrouw Broughton, die zei dat ze draagt Nike Air Force 1 Feminino ??meestal een hak van minstens drie inches. “De meisjes op het werk vragen me er veel over,” zei ze van de nooit eindigende zoektocht naar de vlucht-waardig schoenen, “en ik ze sturen recht om dat merk. Ik weet dat meisjes die letterlijk zijn gegaan en kregen exact dezelfde schoenen.”

Wanneer Ms. Broughton, die in haar vrije tijd werkt op de reis-website en online Nike Air Pegasus 31 Mujer serie “Savvy Stoofschotels,” is niet te midden van de wolken, zorgt zij voor haar voeten door deze uit te oefenen en het schakelen van haar schoenen. Rolling een tennisbal onder haar bogen te groot kan voelen, zei ze. En net als mevrouw Poole, aanbevolen ze voetmassages.

“Ik heb een masseuse,” zei ze. “En hij woont bij mij.”
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.