xiaoxiangyu
ForumsNet Member

I love YaBB 1G - SP1!

|
 |
schoenen kleiner naarmate
« on: Apr 7th, 2017, 1:23am » |
Quote Modify
|
Een kleine voet in China, niet anders dan een slanke taille in het Victoriaanse Engeland, vertegenwoordigde de hoogte van de vrouwelijke verfijning. Voor gezinnen met huwbare dochters, schoenmaat Nike Air Max 2017 Damen vertaald in zijn eigen vorm van munt en een middel om opwaartse mobiliteit. De meest wenselijke bruid bezat een drie-inch voet, die bekend staat als een “gouden lotus.” Het was respectabel te hebben vier-inch voeten een zilveren lotus-maar feet vijf inches of langer werden afgedaan als ijzer lotussen. Het huwelijk vooruitzichten voor zo'n meisje waren inderdaad zwak. Zoals ik hield de lotus schoenen in mijn hand, het Nike Free 5.0 Femme was afschuwelijk om te beseffen dat elk aspect van de schoonheid van vrouwen nauw verbonden was met de pijn. Naast elkaar geplaatst, de schoenen waren de lengte van mijn iPhone en op minder dan een halve inch groter. Mijn wijsvinger was groter dan de “teen” van de schoen. Het was duidelijk waarom het proces moest beginnen in de kindertijd, wanneer een meisje was 5 of 6. Eerst werden haar voeten ondergedompeld in Asics Gel Quantum 360 Womens warm Adidas Nmd Femme water en haar teennagels geknipt kort. Vervolgens werden de voeten gemasseerd en geolied voordat alle tenen, met uitzondering van de grote tenen, waren gebroken en gebonden plat tegen de zool, het maken van een driehoek vorm. Vervolgens werd haar boog gespannen als de voet dubbel gebogen was. Tenslotte werden de gebonden voeten vast met een zijden strip meten tien voet lang en twee duim breed. Deze omhulsels werden Nike Air Zoom Pegasus 32 Damen kort om de twee dagen verwijderd om bloed en pus te voorkomen dat het infecteren van de voet. Soms “teveel” vlees werd weggesneden of aangemoedigd te rotten. De meisjes werden gedwongen om lange afstanden te lopen met het oog op het breken van hun bogen te bespoedigen. Na verloop van tijd werd de omhulsels strakker en de schoenen kleiner naarmate de hak en zool werden samen verpletterd. Na twee jaar was het proces Adidas Superstar Feminino voltooid is, het cre?ren van een diepe kloof die een munt in plaats kon houden. Zodra een voet had gebroken en gebonden, kon de vorm niet worden teruggedraaid zonder een vrouw dezelfde pijn weer helemaal opnieuw ondergaat.
|