Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Sep 19th, 2025, 7:32pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « uttryck som ungef »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   uttryck som ungef
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: uttryck som ungef  (Read 94 times)
xiaoxiangyu
ForumsNet Member
Armenia 

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile Email

uttryck som ungef
« on: Apr 12th, 2017, 12:49am »
Quote Quote Modify Modify

”Jag var inte s?ker p? vad att f?rv?nta sig med denna sko, men kom undan ganska imponerad av berget skydd och h?llbara ?verl?gg. Jag hade inga problem Nike Air Max 2016 Womens chugging fram?t i skon.”- Matt

”Good padding n?r man k?r med en framfot g?ng. Mellanfoten var lite f?r stort f?r mig, men med en bekv?m passform i h?len och framfoten, k?nde jag s?kert.”- Lauren

”Jag Nike Air Max 1 Femme kunde l?tt se Lone Peak hantering l?ngdistans sp?r tr?ning och t?vling. Detta ?r en tuff sko.”- DanielMizuno ?r p? en str?van att f?rb?ttra upplevelsen av tusentals l?pare under de kommande m?naderna genom att lansera inbjudan endast Mezamashii Run Project. Vad ?Nike Air Max Tavas Womens r ”mezamashii”? Det ?r ett japanskt ord som betyder Mizuno vill hj?lpa fler l?pare njuta lysande k?rningar genom att prova ett par nya Mizuno skor ”lysande”. - gratis.

Vi ger bort en Asics Gel Lyte 3 Femme Noir inbjudan kod till projektet (l?s mer p? mezamashiiproject.com) till en lycklig vinnare. T?vlingen ?r ?ppen fram till 04:00 Pacific Time p? fredag ??6 juli, 2012, och vi kommer att presentera vinnaren Nike Air Max Command Femme i n?sta vecka p? Facebook.

Grattis till Deepak i Illinois, Melissa i Nebraska och Adrienne i Texas - vinnare av v?r Mezamashii Project promo! Stort tack till alla som kom in och tack vare Nike Air Max 1 Womens Mizuno f?r att vi bjuder in 3 kunder i Project.We f? en massa bra grejer fr?n Japan. V?lbyggda bilar, anime, bonsaitr?d, origami, sushi, Hello Kitty. OK, kanske inte det sista en. Men l?gga till i listan Nike Air Max 2016 Mujer Adidas Adizero Takumi Sen, en ledande racing platt f?r den japanska marknaden som kommer till USA efter att ha s?lt mer ?n 60.000 par i landet av den uppg?ende solen.

”Takumi Sen” ?r ett japanskt uttryck som ungef?r kan ?vers?ttas till ”hantverkare av h?gsta Nike Air Max 90 Womens Pink rang.” Skon f?r detta namn eftersom den anv?nder f?rstklassiga material och konstruktion av h?g kvalitet i hela. Den ?r utformad f?r milen f?r maratonloppet avst?nd, med en 6 mm offset och Adidas Superstar Hombrevikt p? bara 6,4 oz (M?n s storlek 9).
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.