imhotep
ForumsNet Member

I love YaBB 1G - SP1!
|
 |
bland de tre skulle jag g
« on: Apr 21st, 2017, 1:02am » |
Quote Modify
|
Jag har k?rt m?nga miles i 1400V1 & V2 (verkligen ?lskar dem b?da) och f? i Zante (bra skor ocks?). Jag f?redrar 1500 till de andra. Mer f?rl?tande och solid ?n 1400-talet, och framfodd?mpningen kan hantera b?ttre l?ngre avst?nd. Och jag tycker att det ?r r?tt Asics Gel Lyte 5 Dames hoppande. ?ven om jag ?r en m?ttlig ?verpronator, undviker jag att b?ra stabilitetsskor. Gillar inte dem och bryr sig inte om ?verpronationen "sak". Jag finner den mediala posten p? 1500 m?rkbar men det st?r inte min g?ng. Dessutom, n?r jag plockar upp takten, tror jag att Nike Air Max 90 Hombre det ger lite extra styvhet f?r Adidas Superstar Damen Gold b?ttre ?verg?ng. Jag finner passformen p? 1500 perfekt! Vet inte hur men samtidigt k?nns det r?tt f?r b?de tr?nare eller racer! Om jag bara skulle springa i ett par skor, skulle det vara 1500. F?r min smak, f?rst?s ... Tack f?r ?versynen, jag har Adidas ZX Flux Hombreverkligen ?lskat RC160Nike Air Max 2016 Dames 0 som en racingplatta, jag har k?rt 3k sp?r, 5k sp?r, flera 10k och ?ven en halv marathon i dem med framg?ng men h?llbarheten i ytters?let var en besvikelse. Yttersula f?ll i princip av / f?ll i bitar efter 200 miles (320 km). Kanske inte f?rv?nande f?r en l?gviktig Nike Roshe Run Femme racer men ?nd? en besvikelse. Jag har flera l?pande v?nner som ?r stora fans av RC1400 som en l?ttviktstr?vare eller l?ngv?ga racingsko men har h?rt ett par negativa domar fr?n 1500 n?r det kommer till stifness, spring feeling. Jag har tittat p? F? ett nytt par skor. Jag k?Adidas ZX 700 Mujer r dagligen p? gr?s, v?gen och komprimerade smutssp?r. Och jag undrade om du kunde hj?lpa mig att v?lja mellan New Balance Zante, 1500v1 eller Nike LunarTempo. Gilla vilket par som skulle h?lla l?nge, var bekv?m och ja. Just nu b?r jag Nike Free Flyknit 4.0. 1500 skulle vara Nike Roshe Run Damenden styvaste och starkaste Adidas NMD Womens av de tre, Zante ?r mjukare och en mjukare ?ktur. LunarTempo liknar Zante p? det s?ttet. Personligen, bland de tre skulle jag g? till Zante, men f?r speedwork kan 1500 vara lite sn?llare. Jag har bara k?rt i LunarTempo n?gra g?nger hittills, s? har inte en stark ?sikt Nike Air Max 95 Heren om det.
|