Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
Jun 16th, 2024, 11:33pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « for at diskriminere en person »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   for at diskriminere en person
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: for at diskriminere en person  (Read 150 times)
xiaoxiangyu
ForumsNet Member
Armenia 
*****



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile Email

Posts: 1086
for at diskriminere en person
« on: Apr 28th, 2017, 12:38am »
Quote Quote Modify Modify

Dronning Maxima sagde: "Jeg Adidas Superstar Homme tror, ??at en feminist er en, der str?ber efter en verden, hvor alle kvinder f?r mulighed for at v?re lykkelige og stolte af sig selv."
Og med et sk?vt smil tilf?jede Merkel: "S? er jeg ogs? feminist."
Beate Wedekind er journalist, Adidas NMD Dámské medstifter af tysk ELLE, og tidligere chefredakt?r for bunte. Alle synspunkter er hendes egne. Jeg er enig med dit punkt om, at det er kedeligt, at Nike Air Huarache Womenspressen ikke ville have haft en stor ting, hvis hun ikke havde v?ret p? topm?det. Men lad os v?re ?rlige, hun har offentligt forsvaret sin far i de Nike Air Max 2016 Womens sidste 18 m?neder - forventer du, at hun pludselig ford?mmer sin far? Der er h?j sandsynlighed for at du har lavet dit krop om hende, f?r hun selv har ?bnet Adidas Superstar Womens Pink munden, og hvis du ikke gjorde det, s? kudos til dig for at v?re ?benindstillet. Og i stedet for at v?lge at skrive en artikel om Chrystia Freeland, Juliana Ralph Lauren Womens Rotich eller Queen Maxima fra Nederlandene, valgte du at skrive en artikel om Ivanka. Dette synes ironisk for mig, efter hvad du sagde i den f?rste del af din artikel. Jeg er sikker p?, at det f?les dejligt at v?re s? sanctimonious og langsomt vinde ros fra andre kvinder, mens du tr?ffer p? dem, der har en anden mening fra dig. Hvis du tog et ?jeblik at faktisk ford?je Wise Wine'Nike Air Max 2016 Damen s point, ville du se, det er en retf?rdig Observation (... men s? skal du tage en pause fra Refinery29s non-stop Ivanka Trump hate-fest).
 
S? vidt Nike Air Huarache Dámské jeg er bekymret, er denne artikel hatesprog. Det g?r ind for at diskriminere en person til at udtrykke synspunkter, der ikke passer til dine egne. Og du Nike Air Max Thea Womenshar lavet den samme p?tegning med din smug retort, der ikke andet end fornemmer Wise Wine, og undlader at overveje indholdet af hendes bem?rkning. Skam p?Nike Air Max 2016 Dam  dig. Meget passende kommentar !!! Forfatteren er myopisk at sige mildt. Og booing Ivanka h?jest Huh En anden "tolerant" liberal
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.