xiaoxiangyu
ForumsNet Member

I love YaBB 1G - SP1!

|
 |
maakte het me beseffen
« on: May 1st, 2017, 9:39pm » |
Quote Modify
|
Khethiwe en de luipaard, zul je waarschijnlijk Nike Air Max 1 Mens merken dat de film resoneert als een vrolijke viering van de kindertijd - een wereld die is gevormd door dromen, verbeelding en vooral kwetsbaarheid. In tegenstelling tot Zuid-Afrika's prachtige landschap van onkruidvleugelpaden en versleten pastelkleurige hutten, voelt de film dat het door zijn hoofdpersoon, Khethiwe, een jong meisje in een klein, ge?soleerde dorp, gefinancierd door adolescent bullies, Misschien meer dringend, de luipaard stalking buurt huisdieren 's nachts. Een zelfbewuste verhaal schrijver, Khethiwe ontmoet de roofdier alleen bij haar fort, gebruikmakend van haar wilde magie om haar schoolplein te vermoorden, die haar probeert Nike Air Max 1 Donne om hun huiswerk te doen (natuurlijk). Het is een film verzadigd Nike Air Max 90 Mens in de dwaze magie van onschuld - die unapologetic, onverzadigbare Adidas Superstar Mujer eetlust voor de creatie te vaak weggegooid langs de weg naar Nike Air Max 95 Mujer volwassenheid. Voor de regisseur Pamela Romanowsky, de visionaire achter de macabre The Adderall Diaries, met James Franco en Amber Heard in 2015 Van onbeperkt wonder is altijd dichtbij de hand. Net als Khethiwe worstelde Romanowsky als een kind om haar vreemde vertrouwen te behouden tijdens het navigeren op de middelbare school, hoewel ze wist dat haar nieuwsgierigheid haar uniek maakte. 'Ik wilde een verhaal maken met meisjes in het midden van het - ik herinner me hoe het was toen ik 13 was, een vaak modderig openlucht kind en een dagdromer die graag schreef,' herinnert ze. "Voordat ik me aan een gewone school deelnam, gaf mijn verbeelding mij het gevoel van zelf. Nadat ik het Montessori-programma had Nike Air Huarache Damen uitgeschakeld, maakte het me beseffen hoe raar ik was. Mijn intelligentie Nike Air Max 90 Homme Noir en creativiteit maakte me een doel voor pesten en ik stopte Nike Air Max 2015 Womens met praten over het."
|