Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
Jun 16th, 2024, 4:07am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « runt kvinnor i ett professionellt »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   runt kvinnor i ett professionellt
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: runt kvinnor i ett professionellt  (Read 83 times)
xiaoxiangyu
ForumsNet Member
Armenia 
*****



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile Email

Posts: 1086
runt kvinnor i ett professionellt
« on: May 2nd, 2017, 8:48pm »
Quote Quote Modify Modify

Konstn?rer / Curators,Nike Air Max 2017 Womens  Art Hoe Collective: Art Hoe Collective syftar till att ge queer artister av f?rg en r?st - via artistiska Instagram-inl?gg - samtidigt som man utmanar den heteronormativa ber?ttelsen som ligger till grund f?r konstv?rlden.
Varf?r skapades Art Hoe Collective?
Jheyda McGarrell: "Det bildades p? grund av att grundarna Mars och Sage ville Asics Gel Lyte 3 Femme Rose b?rja en plattform f?r snyggare Nike Air Max Tavas Dames f?rg?mnen som skulle Adidas Superstar Womens uppmuntra dem att uttrycka sig genom konst och l?ta dem f? erk?nnande i konstv?rlden - som om en online S?kert utrymme. Just nu arbetar vi mestadels med popupkonst och musikprogram. "
P? vilket s?tt har Art Hoe varit ett positivt inflytande p? ditt liv?
Rebecca Arthur: "Detta kollektiv representerar sinnen som min, som ?nskar r?ttvisa och st?r upp f?r v?ra r?ttigheter som m?nniskor. Nike Air Max 95 Mujer Styrkan hos dessa kvinnliga konstn?rer hindrar mig fr?n att ge upp och driva mig vidare i mitt arbete och ?vning. N?r mitt personliga arbete fokuserar P? vad som ?r en kvinna betyder, att Art Hoe till?ter mitt arbete och andra att st? lika starka som vi g?r. "Hur tror du att kvinnors grupper har utvecklats de senaste ?ren?
RA: "Kvinnors grupper har blivit mycket starkare i ljuset av de senaste Nike Air Max 95 Dames h?ndelserna. Det ?r bemyndigande och inspirerande Nike Air Max 90 Damen att www.bureautijdlijn.nl vara en del av en grupp som har enorm kraft i tal, konst och kunskap. Kvinnor ?r viktiga f?r andra kvinnor att uppskatta, och konst Hoe har skapat ett utrymme d?r m?nniskor kan g?ra det utan fr?gor eller tvivel. "
Bli involverad: Klicka h?r f?r att ansluta till Art Hoe och skicka in ditt arbete.
Yari Blanco
Grundare, Girl Mob: Girl Mob ger kvinnor av f?rg ett utrymme d?r de kan prata med Adidas Superstar Donne Rosa varandra, ber?tta om sina historier och visa upp systerskapet som kvinnor kan ha.
Var kom tanken till Girl Mob ifr?n?
"Jag har alltid k?nt mig n?r jag ?r runt kvinnor i ett professionellt utrymme, s?rskilt h?gre chefer, ist?llet f?r att det k?nns som om de ?r st?rre systrar eller f?rs?ker l?ra mig det ?r v?ldigt kattigt. S? jag t?nkte, okej, ja, Jag beh?ver skapa ett utrymme som visar Adidas Superstar Menssysterskapet som vi kan ha med varandra. "
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.