Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
Jun 16th, 2024, 4:41am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « simpelweg dat een kind op zijn »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   simpelweg dat een kind op zijn
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: simpelweg dat een kind op zijn  (Read 148 times)
xiaoxiangyu
ForumsNet Member
Armenia 
*****



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile Email

Posts: 1086
simpelweg dat een kind op zijn
« on: May 3rd, 2017, 12:36am »
Quote Quote Modify Modify

Toe lopen. Het is een van de moeilijkste Adidas Ultra Boost Donna en meest voorkomende ontwikkelingen in de kinderontwikkeling die ik doorlopen in mijn kindertherapiepraktijk.
 
Het Ge?nspireerde Boomhuis - Toe Wandelen, Zou U Zorg? Een pediatrische fysiotherapeut bespreekt de loop van de teen, waarbij mogelijke oorzaken en behandelingen worden Nike Air Max Thea Feminino uitgelegd.
 
Ik moet toegeven, elke keer dat een voorschoolse leraar naar me komt en zegt: 'Ik denk dat je deze student moet kijk, hij is echt daar op zijn tenen', ik snap een beetje. En hier is de reden waarom de loop van de loop kan vari?ren van een volledig normale ontwikkelingsfase tot een groot probleem. Hier zijn enkele gedachten over dit zeer voorkomende ontwikkelingsprobleem.
 
Toe lopen betekent simpelweg dat een kind op zijn puntentjes loopt of de grond niet eerst met zijn hiel in contact brengt wanneer hij een stap neemt. Dit wordt beschouwd als 'normaal' tot en met een tijd tussen de 2 en Asics Gel lyte 3 Dames 3 jaar. Na die leeftijd, zonder enige definitieve medische reden, wordt de loop van de teen beschouwd als idiopathisch, of zonder een bekende oorzaak - gewoon een gewoonte die het kind heeft ontwikkeld.
 
De definitie van toewandeling is simpel, maar wat is niet zo simpel over de normale gangloop is WAAROM? Er zijn veel mogelijke redenen dat kinderen een looppatroon kunnen ontwikkelen en het onderzoek wijst definitief niet op één specifieke oorzaak.
 
Zijn ze tactiele verdedigingsvermogen in hun voeten? Is er een proprioceptieve of vestibulaire probleem? Of kan het lopen een waarschuwingsteken zijn van een neurologische aandoening, zoals cerebrale verlamming of spierdystrofie? Kan het een teken zijn van autisme? Is de kuitspierkind van het kind zo strak dat hij zijn hak niet kan zetten? Is dit gewoon een gewoonte die uiteindelijk kan leiden tot krampspieren en de onvermogen Adidas Yeezy Boost 350 Uomo om de hiel naar beneden te zetten?
 
Maar niet elk kind dat op zijn tenen loopt, heeft een serieuze diagnose die in de snoek komt. Ik heb een aantal kiddos gezien die het looppatroon gewoon uitgroeien. Sommige onderzoeken wijzen erop dat kinderen meestal opgroeien op 5-jarige leeftijd. Meestal, als een kind geen tekenen van ontwikkelingsvertraging anders dan teen het lopen laat zien, zal hij dit patroon ontgroeien en doorgaan met een typische ontwikkeling. Als therapeuten zijn we meer bezorgd wanneer toewandeling gepaard gaat met aanvullende zintuiglijke verwerkingszaken of andere ontwikkelingsvraagstukken.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.