Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Jul 17th, 2025, 6:33am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « hen helpen nieuwe »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   hen helpen nieuwe
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: hen helpen nieuwe  (Read 262 times)
xiaoxiangyu
ForumsNet Member
Armenia 

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile Email

hen helpen nieuwe
« on: May 11th, 2017, 8:54pm »
Quote Quote Modify Modify

Terugkijken naar het Nike Free 5.0 Dames sneeuwschoentijdseizoen 2015-16, zou het makkelijk kunnen zijn om me ontmoedigd te voelen. Toen ik ging zitten om deze vermelding te schrijven, was ik van plan om over mijn teleurstelling te schrijven, Nike Air Max 90 Dames maar hoe meer ik dacht over wat ik de afgelopen maanden gedaan heb, hoe minder en teleurgesteld ik werd.

In het afgelopen jaar heb ik genoeg gereedschap gehaald om 1-2 andere sneeuwschoenen uit te rusten, Nike Air Huarache Herren en werd dicht bij een aantal individuen die voor het eerst in de sneeuwschoenen waren ge?nteresseerd. Met de voorspelde El Nino verwachtte velen van ons dat er veel sneeuw zou zijn. Ik dacht dat ik op elk ander weekend minimaal zou zijn, maar die plannen kwamen nooit tot stand. Ik ben in het noorden gekomen voor een vroege reis in november, maar december en januari kwamen en gingen zonder veel gebeuren in de SoCal-bergen. Een grote storm Nike Air Max 2016 Dames Roze bracht significante sneeuwval plaats, maar het kwam rond de vervaldatum van mijn tweede zoon. Bij mij ontbrak ik bijna de geboorte van mijn eerste zoon, en ik wilde niet de kans nemen om ergens in de Nike Air Max 1 Dames bergen te zijn toen mijn vrouw in de arbeid ging. Februari arriveerde en bracht er onvoorwaardelijke warme temperaturen in, waardoor veel van de pieken in het gebied in een ijzige, extreem gevaarlijke Asics Gel Lyte 3 Femme Beige rommel werd veranderd. Het is midden maart al, ik ben alweer met 3 sneeuwen met mijn sneeuwschoenen geweest. Vorig jaar was een heel droog jaar, maar ik kon nog steeds meer sneeuw zien. Wat ik me realiseerde, was echter dat ze kwaliteitsreizen waren. Betere kwaliteit dan vorig jaar en, als ik er echt van uitkijk dat ik een backcountry ambassadeur ben, was het mijn beste jaar van sneeuwschoenen:

Een vriend en ik snowshoed voor het eerst in de Sierra, en genieten van enkele van de beste sneeuwschoenen die we ooit hebben meegemaakt.
Ik introduceerde 3 vrienden aan sneeuwschoenen en 5 vrienden voor backcountry reizen.
1 vriend heeft haar Nike Air Max 90 Hyperfuse Womens eerste sneeuwstorm ervaren en een ander had nooit sneeuw gezien, behalve de kunstgemaakte sneeuw die ze zag wanneer ze met snowboard ging.
2 vrienden kregen hun eerste wintertopjes (2 pieken op een dag), Nike Air Max 90 Womens waaronder een 10.000 footer.
Terwijl ik aan mijn winter in deze termen denkt, is het moeilijk om de 2015-2016 niet te zien als een succesvol seizoen. Ik heb me beseffen dat wat ik het leukste vind over wandelen Asics Gel Lyte V Damen en sneeuwschoenen, anderen helpt: hen helpen nieuwe vaardigheden te leren en nieuwe dingen te ervaren, hen te motiveren om hun grenzen te duwen en doelstellingen te bereiken die schijnbaar buiten bereik zijn. Terwijl ik misschien niet zoveel mijlen op mijn sneeuwschoenen heb geplaatst, zoals ik had gewild, waren de mijlen die ik heb gereden, kwaliteitskwaliteit, en de herinneringen zullen een leven lang duren.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.