Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
Jun 16th, 2024, 8:32am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « vooral uit sneeuwschoenen »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   vooral uit sneeuwschoenen
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: vooral uit sneeuwschoenen  (Read 126 times)
xiaoxiangyu
ForumsNet Member
Armenia 
*****



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile Email

Posts: 1086
vooral uit sneeuwschoenen
« on: May 12th, 2017, 1:17am »
Quote Quote Modify Modify

Tot en met Groundhog Day, 2 februari 2016, heeft Minnesota net Nike Air Max Thea Dames genoeg sneeuw gekregen om te klassificeren als winter. Maar vandaag zijn we allemaal vroeg thuis van werk en na de schoolgebeurtenissen geannuleerd. Dat is wat een voet van aankomende sneeuw voor je doet! Punxsutawney Phil voorzag voor het eerst een vroege lente. Niet Adidas NMD Damen vandaag Punx!
 
Dus wat te doen met een paar extra, onbeplande uren in de dag? Schuif de open haard op, pak een stoel bij het raam en trek een paar top herinneringen op als er coole natuurscènes, evenementen en mensen die allemaal op Tubbs snowshoe-uitstappen komen! Ik Ralph Lauren T-Shirts Mens begon oorspronkelijk met net strenge natuurscènes die we overlopen zoals de boom die door bliksem is getroffen. Ik realiseerde me echter snel dat het de combinatie van natuur en mensen is die deze uitstapjes zo bijzonder maken! Dit is mijn belangrijkste motivatie om een ??ambassadeur van Tubbs te zijn: mensen Nike Air Max Tavas Dámské in het buitenleven, vooral mijn favoriete seizoen, winter verbinden. Dus dank je Tubbs om deze herinneringen mogelijk te maken! Verschillende weken geleden heb ik de grote kans gehad om sneeuwschoen te maken met drie andere Tubbs Snowshoes Ambassadors, samen met Nike Air Max 2015 Damen een grote groep andere outdoor liefhebbers. Ons plan was om de Days Fork Trail, die zich in de Big Cottonwood Canyon bevindt, niet ver van Salt Lake City te wandelen.
 
Rechts van de vleermuis zagen we elanden op een heuvel tegenover onze geplande route, dus het was een goede dag voordat we zelfs de route begonnen Nike Roshe Run Femme te verplaatsen. Het pad zelf wordt beschouwd als moeilijk, met steile delen die door platte clearings worden opgebroken, waardoor er een rust en een kans zijn om de fantastische uitzichten te maken.
 
Het pad bestaat uit ups en downs, overstromingen, en windt weg Nike Air Max 2016 Mujer tussen mooie bomen. Als je helemaal naar boven gaat, zijn er meerdere vlakke weiden voordat je het op het bassin aan de top maakt, op ongeveer 3,5 mijl.
 
In de winter bestaat de activiteit vooral uit sneeuwschoenen en ski?rs, terwijl wandelen en mountainbiken in de Nike Air Max Tavas Femme warmer maanden populairder zijn.
 
Routebeschrijving: Parkeren ligt op minder dan 10 mijl van de mond van Big Cottonwood Canyon op de Spruces Campground. Tijdens drukke tijden mag u aan de zijkant van de weg parkeren en naar het trailhead trekken.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.