xiaoxiangyu
ForumsNet Member

I love YaBB 1G - SP1!

|
 |
gekke trainingen blote
« on: May 17th, 2017, 12:15am » |
Quote Modify
|
Zet je lichaam door middel van een krachtige training zoals Nike Air Max 90 Dames Insanity (Of Insanity Max: 30, T25, Turbofire ... alles wat de gewrichten beklemtoont) is Nike Air Max 90 Damen moeilijk genoeg, maar in het verkeerde schoeisel kunt u in de loop van de tijd onnodige tol op uw lichaam Adidas Ultra Boost Donna nemen. Er zijn zoveel atletische schoenen op de markt deze dagen; Het is gemakkelijk om overweldigd te worden door de opties. Ik heb een hele paar ronden van Insanity uitgevoerd met lopende schoenen, want dat is het enige soort sneaker dat ik ooit heb gekocht. Ik was fris van de loopband op de sportschool en wilde iets anders opvallen, en het is makkelijk om te zien hoe Insanity me overwin. Mis mij niet verkeerd, de trainingen zelf zijn genoeg om je uit te dragen, maar ik heb moeite gehad om wat beweegingen te maken door mijn FEET! Niet mijn quads, niet mijn gluten, niet mijn schouders ... niet de gebieden die ik stootte stoten om te verbeteren, maar omdat mijn FEET pijn was! Voel je ooit pijn in je voeten waardoor je een pauze Adidas Nmd Femme nodig hebt? Je mag het verkeerde type schoenen dragen. Toen ik me realiseerde dat ik misschien Nike Air Max 95 Dames moeilijker in mijn training kon duwen als mijn voeten me niet doden, springde ik natuurlijk online om wat onderzoek te doen. Er zijn veel meningen over welk merk en type sneakers u voor Insanity moet dragen. Ik heb mijn tip van de man zelf, Shaun T, na zijn blogbericht over het onderwerp gelezen. Ik was aanvankelijk bang om deze gekke trainingen blote voeten te proberen, vanwege alle impact op mijn gewrichten. Nou, zou je niet weten dat je lichaam helemaal voor wat je daar kunt gooien, en met sneakers met ton kussens daadwerkelijk verhinderde dat mijn voeten en gewrichten zich op zichzelf goed kunnen bewegen. Ik kon het onmiddelijke verschil dat ik voelde als ik barfoot werkte.
|