sooo
ForumsNet Member

I love YaBB 1G - SP1!
|
 |
Nike Air Max 90 Femme
« on: May 21st, 2017, 8:21pm » |
Quote Modify
|
Dit artikel wordt gepresenteerd door Nike als onderdeel van de Air Max Month, die de blijvende erfenis van de Air Max viert Sinds zijn in 1987 geintroduceerd, heeft Nike's Air Max-reeks zijn oorspronkelijke Nike Air Max 90 Femme rol echt als een lopende schoen overschreden, die van de stoep naar de startbanen stompte met het hoogste vertrouwen. De sneakers zijn uitgegroeid tot Nike Air Max 2016 Femme betekenisvolle culturele klachten over de hele wereld - of het nu de Japanse voorkeur is voor Air Max 95 of de Italiaanse obsessie met Air Max 97 - en voortbouwend momentum opbouwen, omdat er meer bubbelige iteraties vrijkomen in de stedelijke wildernis. Toch, terwijl Air Max door de jaren heen door talloze stammen is aangenomen, zijn de Adidas ZX Flux Damen sneakers onlosmakelijk verweefd met de wereld van hip-hop. Melbourne DJ Yo! Mafia heeft meer dan 30 jaar sneakers verzameld en kenmerkt hiphop's liefde voor Air Max tot zijn baanbrekende ontwerp. Terug in 1987 arriveerde de Air Max 1 een brazen rode swoosh en een zichtbare luchtunit die Nike Air Max Thea Femme geinspireerd werd door de blootgestelde constructie van Nike Air Max Command Donne Pompidou, volledig ongekend in de wereld van hardlopers. Mafia zegt dat Tinker Hatfield's head-turning creatie afgestemd is op de uitgeworpen mentaliteit van de subcultuur: "Hip-hop is niet het soort cultuur dat we willen inmengen in de menigte. We houden van onze shit op de show, dus wat beter dan om uit te breken Een duidelijke luchtbelucht lag recht in de hiel van de middelzool, breken nekjes als we de trottoir raken ' Voor Mafia, de 'diggin' in de kratten 'mentaliteit werd door DJ's Adidas Stan Smith Womens gekend om te ontdekken dat nieuwe muziek een tweeledig doel heeft gediend, zoals het vallen van twee vogels met een stijlvolle steen. "Ik was gewend aan een tweedehandse recordwinkel als vinylkoper en grader, en de hoeveelheid dope-covers die ik vanaf de vroege jaren '90 hip-hop, R & B en nieuwe jack Asics Gel Lyte 3 Dames swing releases zou zien, met Air Max prominent Adidas Superstar Dam op de Cover art was fenomenaal. Ik maakte het mijn missie om alle Air Max te vinden die ik op die covers had gezien, "vertelt ze VICE.
|