Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Sep 18th, 2025, 4:54pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « hou ervan was mijn »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   hou ervan was mijn
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: hou ervan was mijn  (Read 129 times)
xiaoxiangyu
ForumsNet Member
Armenia 

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile Email

hou ervan was mijn
« on: May 25th, 2017, 9:07pm »
Quote Quote Modify Modify

Sneeuw was in de voorspelling Nike Air Max 90 Mujer als mijn vriend Alison en ik reed naar de North Shore of Minnesota voor 2 dagen wintercamping met vrienden in het Split Rock Lighthouse State Park. In de hoop op diepe sneeuw hapelden we de bezienswaardigheden Nike Air Max 95 Dames rond Lake Superior. Sneeuw arriveerde in de nacht, maar tot onze ontsteltenis was het gewoon een uitstorting Adidas Superstar Dames Roze dat niet genoeg was om onze nieuwe sneeuwschoenen te gebruiken. Zondagochtend bezochten we Nike Air Max 90 Herren de Split Rock Vuurtoren, die genieten van het uitzicht op de lichte sneeuw op de rotsachtige meer. Het was op de rijweg naar huis dat we in de stille wereld van het winterwonderland reden, ongeveer 8 centimeter mooie witte zachte Nike Air Max 90 Femme sneeuw.

Maandag kwam hemelblauw en koud, schreeuwend, snowshoeing, en zo ging ik in Carver Park bij mijn huis. Ik pakte mijn nieuwe Tubbs versnelling aan en trok een nieuwe gebreide grijze pet op,Adidas Superstar Femme Noir  gemaakt door mijn vrouw Susan. Uit ik ging al enkele uren in de diepe sneeuw uitgestoten, met de glans van de dag. Toen ik door het bos liep, dacht ik over hoe geweldig het gaat zijn. Terwijl ik mijn www.vamosrentacar.de energiebar met lunch had op een van de observatieplatforms met uitzicht op een vleiland vol bruine cattails, realiseerde ik me hoe speciaal het is wanneer we de tijd maken om buiten te komen wanneer de moeder Nike Air Max 90 Mujer Rosasnatuur signalen zouden we dat moeten doen met verse sneeuw.

Mijn tenen werden koud, dus ik ging Nike Roshe Run Damen naar het Lowry Nature Center waar ik met vrienden wilde die ik niet sinds de zomer had gezien. Toen ik de receptie naderde, merkte Brett mijn nieuwe Tubbs Snowshoe-jas op en hij begroette me met 'Mr. Tubbs hoe vind je deze sneeuw leuk? Ik hou ervan was mijn antwoord en we lanceren in een discussie over de wonderen van de winter, Nike Air Max Tavas Damen duidelijke blauwe luchten, geen insecten en de vreugde om buiten in alle seizoenen te zijn. Ik verliet het park warm als toast na een dag van het maken van sporen in nieuwe sneeuw.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.