Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Sep 18th, 2025, 4:55pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « jag kommer att »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   jag kommer att
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: jag kommer att  (Read 197 times)
xiaoxiangyu
ForumsNet Member
Armenia 

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile Email

jag kommer att
« on: May 27th, 2017, 1:39am »
Quote Quote Modify Modify

Carlson p?stod att Ailes hade anv?nt sin maktposition f?r att f?rs?ka tvinga Carlson till ett sexuellt f?rh?llande, f?rnedrade henne med sexuella kommentarer b?de offentligt och privat och begr?nsa hennes karri?r - s? sm?ningom att hon till och med avbr?t henne - som straff f?r att han inte frik?nner sig f?r hans missbruk. Hon avsl?jade att Nike Air Odyssey Dames Ailes hade trakasserat henne i ?ratal, och att medan han agerade som sin chef, avskedade hon hennes klagom?l om en annan lagmedlems fientliga beteende, och anklagade Carlson f?r att vara en "manhater" som borde arbeta Adidas NMD Dam f?r att "komma ?verens med killarna. ”
"Vi beklagar och ber om urs?kt f?r att Gretchen inte behandlades med respekt och v?rdighet som hon och alla v?ra kolleger f?rtj?nar", s?ger 21st Century Fox i vilka experter som kallas Adidas Superstar Damen en "ovanlig" offentlig urs?kt. Deras allvarliga uttalande och s?rskilt stora uppg?relser kommer sannolikt att minska f?r att minimera negativa uppfattningar av f?retaget mitt i en utbrott av sexuella trakasserier.
Carlson ?r faktiskt inte den enda kvinnan som kommer fram?t om Ailes missbruk: 25 andra kvinnor som har arbetat p? Fox har nu rapporterat att de ocks? drabbats av b?de fysisk och verbal sexuella Nike Air Max 90 Femme trakasserier fr?n tidigare ordf?rande och vd. Initialt var Foxs svar att f?rs?ka diskreditera dessa kvinnor, hotar att avsluta sin anst?llning och f?rst d? f?r att h?lla en privat intern utredning. Deras ringa www.odilis.fr svar ledde aktivisterna till att kr?va insyn och ?tg?rder mot sexuella trakasserier inom f?retaget. Fox jobbar nu med bos?ttningar med flera andra kvinnor, men fr?gor kvarst?r hur Ailes kommer att h?llas ansvarig. Han ?r Nike Air Max 90 Damen inte ansvarig f?r att betala avvecklingen och hade beh?llit ett 60 miljoner dollar konsult jobb f?r f?retaget. Som Ailes-fans forts?tter att fr?mjas inom f?retaget saknas bevis p? konkreta f?r?ndringar i kontors kultur och ?tg?rder mot sexism p? arbetsplatsen.
Otaliga andra kvinnors anklagelser om sexuella trakasserier eller angrepp mot m?ktiga m?n har blivit avskedade eller angripna p? grund av offerklagande Adidas Yeezy Boost 350 Dámské och social f?rdom mot troende kvinnors erfarenheter av sexuellt v?ld. Carlsons enorma mod att komma fram emot det m?ktiga Fox News kommer inte att gl?mmas - och hon hoppas sj?lv att inspirera kvinnor ?ver politiska Nike Air Max Tavas Dames uppdelningar f?r att st? emot sexistisk behandling p? arbetsplatsen.
"Jag ?r redo att g? vidare till n?sta kapitel i mitt liv," skrev Carlson i ett uttalande, "d?r jag kommer att f?rdubbla mina insatser f?r att st?rka Nike Roshe Run Womens kvinnor p? arbetsplatsen. Jag vill tacka alla de modiga kvinnorna som kom fram f?r att ber?tta f?r sina egna ber?ttelser och de m?nga m?nniskor ?ver hela landet som omfamnade och st?dde mig i deras #StandWithGretchen. Alla kvinnor f?rtj?nar en v?rdig och respektfull arbetsplats. "
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.