Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Sep 18th, 2025, 10:26am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « Nike Roshe Run Donna »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   Nike Roshe Run Donna
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: Nike Roshe Run Donna  (Read 112 times)
sooo
ForumsNet Member
Australia 

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile

Nike Roshe Run Donna
« on: Jun 11th, 2017, 10:45pm »
Quote Quote Modify Modify

Deze zaterdag is Air Max Day en Nike heeft een nieuwe set trainers Nike Air Max 2016 Womens vrijgegeven om te vieren. Op weg terug in 1987 veranderde Nike het trainerwedstrijd toen ze de Air Max introduceerde, de box uitzetten met zijn nu bekende airbubble design. Tinker Hatfield was de gekozen ontwerper om een nieuwe spin op trainers te geven, en zijn ontwerp is nog steeds tot de meest populaire vandaag. Bijna drie decennia Nike Air Max Thea Damen later heeft Nike Hatfield samen met drie andere ontwerpers aangeworven om nieuwe modellen te maken die je trainerwedstrijd naar het volgende niveau zullen brengen.

Hatfield heeft de Nike Air Max 90 Ultra Superfly T toegevoegd aan de legendarische lijn, die zijn originele meesterwerk bijwerkt. Van het nieuwe ontwerp zegt hij: "alles wat ik doe is gekleurd door mijn ervaringen. Als ik tekent, is het een hoogtepunt van dingen die ik zojuist heb gezien en gedaan. Toen ik deze schoen ontwierp, trok ik inspiratie Nike Air Max 2016 Wit uit de Verenigde Staten en Frankrijk. Elk land heeft veel invloed op mijn carrière gehad, dus je krijgt de rood, wit en blauw. '
Advertentie

Hiroshi Fujiwara, geprezen streetwear designer, draagt bij aan de Nike Air Max LD-Zero H, die een combinatie van het "Nike Boston-bovenkant met het Air Max 2014-platform" ziet.

Ten slotte Nike Air Max Classic BW Womensvoltooit de Air Max Ultra M, Nike CEO, de HTM collab en is een "ode aan de klassieke snij en naait ontwerptaal van de jaren tachtig, op een moderne manier uitgevoerd".

Dizzee Rascal Asics Gel Quantum 360 Womens had een aangepast paar, basketbalster LeBron James een hele lijn, en clubbers, hip-hop sterren en hardlopers in de jaren negentig zouden zelden zonder hen gezien worden. Nu, op de 25ste verjaardag van de Air Max, Nike's beroemdste kussentrainer, genieten de schoenen nog meer van de populariteit.

Op de voeten van beroemdheden,Nike Roshe Run Donna  varirend van Rita Ora tot Barack Obama, hebben de bubbelzolen schoenen hun oorsprong overschreden om een gewilde garderobe te worden, omarmd over de werelden van mode en muziek. "Het gaat niet alleen om een oud paar. Etiketten, stijlen en specifieke details zijn van groot belang," zei Hannah Almassi, mode-redacteur van het magazine Nike Air Max 2016 Damen Grazia, die zei dat het bezit was van een paar jaren 90-schoppen, een obsessie was geworden voor trainerfans.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.