xiaoxiangyu
ForumsNet Member

I love YaBB 1G - SP1!

|
 |
vind dat ik meer kilometers
« on: Aug 15th, 2017, 4:11am » |
Quote Modify
|
Ik ben al meer dan zeven jaar aan het rennen, en veel van die tijd heb ik meegewerkt aan verwondingen, vooral met betrekking tot voeten, benen en rug. Toen ik begon te lopen, ging ik uit en kocht een paar Asics 21XX-serie, en zag een podiater voor mijn eerste echte blessure, dat is een probleem met een Morton's Nueroma in mijn voet. De podiatrist bevestigde dat de Asics een goede wedstrijd voor mijn lopende stijl was, zodat ik ze al enkele jaren droeg, tot ik in de zeer vergelijkbare New Balance 76X-serie ging, die ik voor de Asics had, omdat ik er een marathon in kon voeren Uit de doos, terwijl de Asics ongeveer 100 km nodig had om in te dragen.Nike Air Max 2016 Dames Toen Adidas Zx 750 Herren ik de afstand opgeheven en in ultras wachtte, groeide ook mijn verwondingen, met een ernstige kalfscheur, voortdurende problemen met de hamstring en de ruggengraat problemen. Over deze tijd vorig jaar heb ik gehoord van een nieuw schoenenmerk genaamd Hoka OneOne, die door sommige ultra-lopers werd beschouwd als een fantastische schoen voor zeer lange ritten en paden. Een beetje onderzoek vond de website van het merk, hoe dan ook mijn eerste indruk was niet geweldig. Hoka's belangrijkste punt van verschil is dat ze een zeer dikke zool hebben, dus op het eerste gezicht lijken ze een beetje vreemd. Een ander probleem dat ik ondervond op trail ultra runs was dat de zolen van mijn voeten na ongeveer 25 mijl erg zwaar zouden worden na de constante invloed van gekneuven rotsen en kiezelstenen door de schoen. Ondanks de Nike Air Huarache Womens uitstraling dacht ik dat het de moeite waard was om de Hokas te proberen. De eerste ronde was zeker anders, omdat de impact veel zachter is dan normaal. Ik vergelijkde het om op marshmallows te draaien. Ik ben nu op mijn zevende paar Hokas, en heb sindsdien niet in normale hardlopen gehad. Sinds de start in de Hokas heb ik de volgende voordelen meegemaakt: · Mijn beenpijn de dag na een lopie is veel minder, in feite bijna niet aanwezig · Ik ben redelijk letselvrij geweest · Mijn zolen doen niet meer pijn tijdens ultra-sleeplopen Een ander ding dat in de afgelopen 12 maanden is gebeurd, is dat veel van mijn vrienden van mijn Hokas zijn lachen hebben gekregen om hun eigen te kopen. Bijna aan een man zijn ze allemaal Hoka-bekeerlingen. Een lopende vriend had veel problemen met Planter Faciitis, zo veel dat hij het grootste deel Adidas Zx 750 Womens van zijn training zou houden om op gras te lopen. Sinds hij naar Hokas heeft verhuisd, rijdt hij al zijn ritten op de weg, is in staat om de mijlen op te rennen en heeft geen Planter probleem gehad. En hij is in geen geval de enige die aanzienlijke voordelen heeft gezien. Dus als Hokas ervaren ultieme runners kan profiteren, waarom zouden ze niet hetzelfde kunnen doen voor beginnerslopers? Mensen die net beginnen met hardlopen, ervaren vaak verwondingen zoals shin splints, problemen met knie?n en dergelijke. Mijn opvatting is dat de lagere impact van Hoka (het kussen ervan tot 80 procent van de schok afbreekt) kan helpen nieuwe lopers voorkomen dat veel van de verwondingen die kunnen optillen. Eén ding met Hokas is dat ze niet goedkoop zijn, maar ik vind dat ik meer kilometers uit elk paar kan krijgen dan traditionele Adidas Yeezy Boost 350 Homme schoenmodellen, zodat de extra kosten iets worden tegengewerkt. Ik zou graag beoordelingen van Hokas willen horen door degenen die hen hebben gedragen toen ze hun lopende reis begonnen.
|