xiaoxiangyu
ForumsNet Member

I love YaBB 1G - SP1!

|
 |
andere schoenen voelden
« on: Aug 23rd, 2017, 2:54am » |
Quote Modify
|
Voor het grootste deel heb ik altijd mijn best gedaan om een ??gezonde levensstijl te kunnen leiden. Ik ben een vegetari?r geweest sinds ik 15 was, ik heb elke ochtend een groene smoothie voor ontbijt, ik heb al jaren yoga gedaan en ik probeer zo veel mogelijk te lopen.Asics Gel Lyte 3 Donne Maar onlangs, in een poging om deze paar overgebleven pond babygewicht te laten vallen en sterker te worden, kwam ik tot de conclusie dat het tijd was om het op te halen. Dus ik heb besloten om te rennen. Of probeer het tenminste. Ik zou dit moeten voorstellen Nike Air Max 2017 Femme door te zeggen dat ik niet 'woohoo, laten we de sportschool raken!' Soort persoon. Helemaal niet Ik krijg de cardio. Ik was in de middelbare school, en het was uiteindelijk een van de enige activiteiten in mijn leven dat ik halverwege stop. Ik ben van nature geen runner. Maar ik ben vastberaden. Ik ben ook geen rennende expert. Mijn man is echter al in zijn leven geweest en in het afgelopen jaar is hij met marathons en halfmarathons begonnen. Hij loopt meerdere keren per week - soms elke dag. Dus ik vroeg hem om wat tips met mij te delen, die ik als een vanzelfsprekende man zelf heb gevonden, ongelooflijk nuttig. Ik dacht dat ik ze ook hier zou delen, als iemand van je bent aan het denken over het starten van een eigen routine. Krijg een paar goede lopende schoenen. Dit is waarschijnlijk de belangrijkste tip van iedereen, en degene waarop ik het meest gedetailleerde uiteenzet. Nike Air Force 1 Dames Mijn eerste rit was eerder deze zomer en ik rende met schoenen die niet ontworpen waren om te rennen, tegen het advies van mijn man. Ik eindigde met shin splinters en afschuwelijke pijn in mijn knie?n, waardoor ik bijna twee weken van lopen (of zelfs voor wandelingen) liet. Gelukkig heb ik opgewonden, wat onderzoek gedaan naar dameslopen, en koos uiteindelijk voor een paar Nike Women's Flyknit Lunar 2 trainers van JD Sports. (En in een wereld van ultra lichte lopende schoenen heb ik natuurlijk zwart gekozen. Ik ben helemaal niet voorspelbaar in mijn mode kleurkeuzes, ben ik?) Het verschil met deze schoenen, zowel tijdens en na het lopen, is verbazingwekkend. Ze zijn waarschijnlijk de lichtste schoenen die ik ooit heb op mijn voeten, maar ze zijn ook ongelooflijk ondersteunend. Mijn gewrichten voelden het verschil meteen toen mijn voeten de trottoir raken - in plaats van zware schokken door mijn benen voelde ik me kussen Adidas Nmd Femme en comfortabel. De pasvorm is ook ideaal - de bovenste knuffels zijn mijn voeten zonder zich te beperken. Na een paar slijten begonnen ze te voelen alsof ze op maat aan mijn voeten waren gegoten, wat te cool was. Terwijl mijn andere schoenen voelden alsof ze weg van mijn lopende weg waren, omdat ik me constant bewust was (zoals bij mijn gewrichten - ow!), Voelen ze dat ze mijn lop aanvullen (en gewichtloos Nike Air Max Command Mujervoelen op mijn gewrichten). Zelfs als u alleen van plan bent om af en toe te gaan, zal uw lichaam u bedanken voor het investeren in een groot paar schoenen, bedoeld voor het rennen. (Opmerking: Robbie stelt ook voor dat u een maat in hardlopen uit uw gewone schoenen gaat, aangezien uw voeten daadwerkelijk groter worden wanneer u loopt. True verhaal.)
|