sooo
ForumsNet Member

I love YaBB 1G - SP1!
|
 |
Adidas Superstar Womens
« on: Aug 23rd, 2017, 11:53pm » |
Quote Modify
|
Of u het wilt of niet, of niet We in de sneakerhad gemeenschap vieren eigenlijk de verjaardagen van sneakers. Dit jaar hebben we iets enorm om te vieren ... het is de 30ste verjaardag van de Nike Air Max! Juist de klassieke sneaker die de revolutie van de Visible Air Unit heeft begonnen, is 30 jaar oud. De tijd vliegt niet Als u aandacht heeft besteed, merkt Nike Air Max 2017 Dames u op dat de meeste sneakerheads hun klassieke Nike Air Max 1's over de hele sociale media hebben geplaatst. Nog beter ... Nike heeft de gemeente plagen met tonnen zeer mooie Nike Air Max 1's die de hele maand maart zullen dalen. Een van de eerste die vrijgegeven wordt aan de massa's is de Nike Air Max 1 - Dynamic Berry ... oh ja het is een heel mooie show! Wanneer u het Nike Air Asics Gel Kayano Dame Max 1-silhouet behandelt, is er vrijwel niets dat u er mee hoeft te doen, behalve met de colourway. Na 30 jaar sterk in het sneaker spel heeft deze sneaker de test van de tijd geduurd en de balk heel hoog ingesteld voor alles wat gevolgd is. Het grootste deel van de tijd wanneer een sneakerlijn jaar na jaar wordt vrijgegeven, proberen ze de balk hoger en hoger te verhogen, maar met de Nike Air Max kunnen sneakerheads niet wegkomen van degene die het allemaal Adidas Superstar Dam Gold begon. U kunt denken ... 'Welke maakt de Nike Air Max 1 - Dynamic Berry zo speciaal' Nou een simpel antwoord op die vraag is wanneer een sneaker gekoppeld is aan de 30 jarige jubileum van deze iconische lijn die het moet ... PERIODE! Mag ik toevoegen ... zie je deze colourway Ik bedoel Dynamic Berry en Levendig Zwavel suède! Kom op ... neem nu mijn geld! Maak deze juwelen nog Nike Air Max Thea Mujer spectaculairer, de binnenzolen van de sneaker hebben het jaar "1987" op hen, wat vrijwel het de goedkeuring van de jubileumzegel in mijn ogen geeft. Hier is het harde nieuws met betrekking tot de Nike Air Max 1 - Dynamic Berrys ... ze verkocht letterlijk overal de dag waarop ze viel. U zult moeilijk worden geduwd om ze overal te vinden ... maar dat heeft NOOIT een echte sneakerhead Adidas Superstar Womens gestopt om te proberen! Dat gezegd hebbende ... ik ben een maat 10,5 ... alstublieft Nike Air Max 2017 Damen en bedankt!
|