xiaoxiangyu
ForumsNet Member

I love YaBB 1G - SP1!

|
 |
dingen die me helpe
« on: Aug 24th, 2017, 3:40am » |
Quote Modify
|
Naast het verhogen van uw lopende volume geleidelijk en het dragen van de juiste schoenen voor u, zijn er een aantal andere maatregelen die u kunt nemen om uw risico op het voorkomen van overmatig letsel te verminderen. Eén is krachttraining. Zwakte in bepaalde spieren is bekend om bij te dragen tot een aantal algemene verwondingen bij lopers. Bijvoorbeeld, zwakke heupabductoren Adidas ZX Flux Dam worden vaak gezien in lopers met kniepijn. Een paar full-body kracht trainingen per week zal zo'n zware koppelingen opschieten. Vermijd traditionele bodybuilding oefeningen, zoals bicepskrullen, en richt zich op bewegingen die gericht zijn op belangrijke stabiliserende spieren, zoals de heupabductoren, en functionele bewegingen die elementen van de lopende stroming repliceren, zoals het lopen van lunges. Een andere manier om verwondingen te voorkomen is om naar Nike Air Huarache Herren je lichaam te luisteren. Uiteraard zal u zere vlekken ontwikkelen als uw lopende programma vordert. Wanneer een zere plek zeer gelokaliseerd is in een bepaald gebied en wordt steeds ongemakkelijk als u door blijft lopen, stop dan. Blijf in de daaropvolgende dagen fit door onbelangrijke activiteiten die je pijnloos kunt doen. Als je klaar bent, doe een testloop. Als de pijnlijke plek weg is, hervat uw lopende programma voorzichtig. Deze agressieve manier om te reageren op "rode vlaggen" in je lichaam, voorkomt niet dat er zere vlekken optreden, maar het zal ervoor zorgen dat ze veel grotere problemen worden. In het verleden werden lopers geleerd om zoveel mogelijk te drinken tijdens elke training om uitdroging en de gevolgen daarvan, met name hitteziekte, te voorkomen. Tegenwoordig adviseren experts de renners om alleen te Nike Air Max 2016 Femme drinken tijdens ritten die lang of intens genoeg zijn om aanzienlijke dorst te genereren - en alleen te drinken als ze dorst zijn tijdens deze trainingen. De nieuwe richtlijnen zijn gebaseerd op onderzoek dat aantoont dat het drinken van meer dan een dorst is, terwijl het rijdt, de prestatie- of lichaamstemperatuurregulatie niet verbeteren (in vergelijking met dorstdranken), terwijl het risico op gastro-intestinale ongemak sterk verhoogt. Water is voldoende op de meeste ritten. In trainingen die lang of intens genoeg zijn om u meer dan matig vermoeid te laten, zal een sportdrank met koolhydraten en elektrolytmineralen u een extra boost geven. In wedstrijden die langer dan ongeveer 1 uur duurt, gebruik dan de sportdrank die bij offici?le hulpstations wordt aangeboden om uw prestaties te maximaliseren. Zo simpel als het draaien Adidas Zx 750 Womens is, is er geen limiet voor het bedrag dat u erover kunt leren. Ik ben al meer dan 30 jaar aan het rennen, en ik leer nog steeds dingen die me helpen om meer effectief te trainen en meer te genieten van de activiteit. Maar de informatie die ik hier heb gedeeld, omvat bijna alles wat je echt moet weten om het goed te beginnen. En door het goed te beginnen, zul je de kansen dat je het nog steeds doet, maximaliseren, en geniet ervan, vele jaren van nu af.
|