Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Aug 22nd, 2025, 12:37pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « Nike Air Max 2017 Womens »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   Nike Air Max 2017 Womens
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: Nike Air Max 2017 Womens  (Read 99 times)
sooo
ForumsNet Member
Australia 

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile

Nike Air Max 2017 Womens
« on: Aug 28th, 2017, 10:03pm »
Quote Quote Modify Modify

De categorie 'running' heeft de laatste tijd een interessante draai gemaakt. Terwijl we belangrijke merken zien die een van de meest indrukwekkende lopende technologieen die de markt ooit gezien heeft, ooit gezien hebben, zijn planken voortdurend gevuld met back-ups van tracksterren en iconen van het verleden van de tijd. Waar het heel interessant wordt, is hoe de lijn tussen 'lopende schoenen' en de dagelijkse slijtage schoenen is vervagen dankzij de progressieve 'sport luxe' mode. Schuldig als zonde, deze schrijver heeft alleen een paar kastjes vol van wat een meerderheid van Adidas Ultra Boost Donna de lezers zou beschouwen als 'technisch hardloop'-schoenen, die nooit eens boven een snelle shuffle zijn gekomen om de bus te missen.

Nu ben ik een gelovige in de Nike Zoom Air Structure lijn geweest. Zoom Air is veruit een van de mooiste technologieen in de hele vloot van de Swoosh, en nu met de Structure die zijn negentiende iteratie onlangs klokt, is deze nederige stabiliteitsspinner echt beter dan ooit. Dus, toen we door de goede mensen bij Nike werden benaderd om de nieuwe Zoom Air Structure 19 fysiek te testen, moesten we niet alleen onze voeten in hen rusten, terwijl we onze harten koortsberichten plakken - we pakten onze beste sokken en liepen rechtdoor naar het spoor om Ontdek wat al de gedoe over ging.

Naast deze drie belangrijke voordelen gaat de technische aspecten van de structuur 19 veel dieper in Inclusief Nike Roshe Run Dames volledige, mesh binnenmouwen die betere ademendheid bieden; Wafelschoenen voor maximale duurzaamheid en multi-oppervlakte tractie Een rubberen crash rail op de zijkant van de buitenzool voor een gladdere overgang van de overgang; Diepe flex groeven voor verbeterde natuurlijke beweging En het weegt allemaal bij slechts 11,2 ounces (mannenmaat US10).

Nu voor de leuke dingen. Toen we eerst in de Air Zoom Structure 19 gingen, voelden we niets anders dan pure vertrouwdheid - met een draai. Ik was in en uit veel van de verschillende Structure modellen door de jaren heen, maar Nike leek dit keer op dit hoofd te hebben genageld. Het grootste merkbare verschil was vooraan in de vorm van de teen. Voor mijn korte maar dikke voet leverde het voetbed een perfecte breedte. De opnieuw ontworpen wider Flywire maakte ook een aantal verrassende Asics Gel Quantum 360 Mujer verbeteringen, waardoor een beter gevoel van lockdown over de top van de voet is ontstaan. Als u mij zou vragen om deze een rating van tien te geven, zou ik gewoon niet willen - zoals ratingsystemen subjectief en onzin zijn - maar wat ik u zou willen geven is een stevige aanbeveling dat of u een ultieme tier bent -marathonloper of meer simpelweg iemand zoals ik die je daadwerkelijk minstens een keer per dag moet missen om je gezondheid in de gaten te houden, beleggen in een paar Zoom Structure 19s. Zij zullen niet alleen hun gezondheid ten goede komen, maar in hun negentiende iteratie zijn ze ver verwijderd van het 'technisch lopende' stigma van midden 2000, en zijn nu omgevormd tot een gestroomlijnd, modieus, bestratingstraject van artillerie. Plus, ze komen in een heleboel geweldige kleuren om uit te kiezen.

Naast het slanke paar Zoom Air Structure 19s dat Nike ons had gelukt, werden we ook gevraagd om het Nike Dri-FIT Contour-prestatieprogramma, Nike's nieuwste technische kleding te testen, Adidas Stan Smith Femme die de effecten van de elementen die we geconfronteerd hebben Training op het zuidelijke halfrond. Ontworpen om thermische regulering te ondersteunen bij hete weersomstandigheden bleek de ultra lichtgewicht constructie en de zweetbrekende stoffen echt de dynamische rand te hebben, waardoor ik redelijk droog was en mijn bovenlichaam koel en gereguleerd werd zelfs via de 33 graden middenmiddag zomer zon. Wat de pasvorm betreft, bieden de Nike Dri-FIT Contour prestatie-tops een gemak, maar zijn los genoeg zodat je de stoffen niet aan je lichaam vasthoudt. Dit komt door de driezijdige meshconstructie, die een losse gevoel geeft. Dit zorgt ervoor dat de gebreide constructie het zweet van de huid tot het oppervlak van het stof kan ontwassen, waarna het kan verdampen. De fantastische pasvorm, gerolde naden, hoofdtelefoonkoord Nike Air Max 2017 Womens beveiligingslussen en reflecterende panelen zorgen voor een goed afgerond, elk moment van de dag esthetisch.

U kunt de Nike Air Zoom Structure 19 en het volledige Nike Dri-FIT Contour Running Performance bereik nu op Nike.com en bij select Nike global accounts.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.