Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Jun 26th, 2025, 7:49am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « Adidas Superstar Mujer »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   Adidas Superstar Mujer
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: Adidas Superstar Mujer  (Read 77 times)
sooo
ForumsNet Member
Australia 

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile

Adidas Superstar Mujer
« on: Sep 5th, 2017, 10:05pm »
Quote Quote Modify Modify

Nike staat er niet tegen om zijn meest geliefde klassieke silhouetten te herstellen - de Air Force 1, de Blazer en de Flyknit Chukka, bijvoorbeeld - voor schoenen die zijn gebouwd voor de golfbaan. Het merk staat weer om straatstijl Nike Janoski Womens weer naar de groene te brengen, deze keer herinterpreteert een iconic 1990s runner.

De Nike Air Zoom 90 IT - die zijn debuut donderdag op de voeten van Rory McIlroy tijdens het Kampioenschap van de Kampioenschappen maakte - komt in vrijdag in een overwegend zwarte kleurweg Nike Air Max 90 Womens met wit door, gevolgd door een overwegend wit met zwarte kleurweg op 1 juni.

"Ik draag Air Max casual van de golfbaan," aldus McIlroy. "Het maken van een golfschoen brengt echt iets nieuws op de golfbaan. Niet alleen is het anders en erg cool, maar het werkt ook goed, waardoor ik het comfort, tractie en stabiliteit die ik nodig heb. "

De schoen beschikt over een aangepaste Zoom Air sole in de voorvoet voor lichtgewicht en responsief kussen, een waterdichte bovenkant met een stuk bootie-constructie om de voet droog te houden en een rubberen zool met de Integrated Traction Nike Air Max 90 Femme van het merk, zodat de golfers de schoen kunnen dragen en buiten de golfbaan.

"Ik kleed vrij afscheid van de cursus, dus het is leuk om opties te hebben. Als ik ergens anders heen wil, kan ik het doen en ik voel me niet alsof ik op de hoogte ben en als een Asics Gel Lyte 5 Dames golfspeler lijkt, '

Door de 25-jarig bestaan van de Air Max 90 te vieren, gaat Nike terug naar de basis met de release van de OG infrarood-kleurweg, evenals een nieuwe opname op het silhouet "Reversed Infrared".

De Adidas Stan Smith Mens "infrarood" kleurweg beschikt over mesh- en sučdepanelen met een zwarte modderwacht en witnetje met een grijze teen doos. De "Returned Infrared" kleurweg slaat de OG kleurweg in een nieuwe opvallende aanpak op de AM90 helemaal. In plaats van het witte gaas in de buurt van de hiel en de teen van de schoen komt een straalzwart gaas, samen met een witte modderwand aan de Adidas Superstar Mujer zijkant van de schoen. De tong is zwart met een infraroodkleurig Nike logo.

Voor degenen die op de jacht zijn, kunt u op 16 mei de "Infrarood" en "Reverse Infrared" kleurwegen van de Nike Air Max 90 bij Nike Sportwear-verkopers wereldwijd krijgen.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.