sooo
ForumsNet Member

I love YaBB 1G - SP1!
|
 |
Adidas Superstar Femme
« on: Sep 18th, 2017, 11:42pm » |
Quote Modify
|
Dit artikel wordt gepresenteerd door Nike als onderdeel van Air Max Month, die de blijvende erfenis van de Air Max viert. Het verscheen Nike Air Max Thea Womens oorspronkelijk op VICE Australia. Sinds zijn in 1987 geontroduceerd, heeft Nike's Air Max-serie zijn oorspronkelijke rol echt als een lopende schoen overschreden, die van straatstoppen naar startbanen stakelde met het hoogste vertrouwen. De sneakers zijn uitgegroeid tot betekenisvolle culturele klachten over de hele wereld - of het nu de Japanse voorkeur is voor Nike Air Max 95 Dames Air Max 95 of de Italiaanse obsessie met Air Max 97 - en voortbouwen op momentum, omdat er meer bubbelige iteraties vrijkomen in de stedelijke wildernis. Toch, terwijl Air Max door de jaren heen door talloze stammen is aangenomen, zijn de sneakers onlosmakelijk verweefd Adidas ZX 750 Dame met de wereld van hip-hop. Melbourne DJ Yo! Mafia heeft al ruim 30 jaar sneakers verzameld en kenmerkt hiphop's liefde voor Air Max tot zijn baanbrekende ontwerp. Terug in 1987 arriveerde de Air Max 1 een brazen rode swoosh Nike Air Max 2016 Dames en een zichtbare luchtunit die geonspireerd werd door de blootgestelde constructie van Pompidou, volledig ongekend in de wereld van hardlopers. Mafia zegt dat Tinker Hatfield's head-turning creatie afgestemd is op de subculture's uitgestorven mentaliteit: "Hip-hop is niet het soort cultuur dat we willen inmengen in de menigte. We houden van onze shit Nike Air Huarache Damesop de show, dus wat beter dan om uit te breken een duidelijke luchtbelucht lag recht in de hiel van de middelzool, breken nekjes als we de trottoir raken ' Voor Mafia, de 'Diggin' in de kratten 'mentaliteit werd door DJ's voor de ontdekking gekomen dat Adidas Superstar Femme nieuwe muziek een tweeledig doel heeft gediend, zoals het vallen van twee vogels met een stijlvolle steen. "Ik was gewend aan een tweedehandse recordwinkel als vinylkoper en grader, en de hoeveelheid dopehoezen die ik vanaf de vroege jaren '9Nike Air Huarache Donna 0 hip-hop, R & B en nieuwe jack swing releases zou zien, met Air Max prominent op de cover art was fenomenaal. Ik maakte het mijn missie om alle Air Max te vinden die ik op die covers had gezien, "vertelt ze VICE.
|