Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Sep 14th, 2025, 9:11am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « matchtröjor fotboll kommer vi att göra h »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   matchtröjor fotboll kommer vi att göra h
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: matchtröjor fotboll kommer vi att göra h  (Read 210 times)
billigbutik
ForumsNet Member
Argentina 
*

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile

matchtröjor fotboll kommer vi att göra h
« on: Jan 25th, 2018, 5:44am »
Quote Quote Modify Modify

Intervju med de röda djävlarna 3 tiger: flygande vingar berömde Ibrahimovic stilig gaplös
 under sommaren, öppnade Premiership jättarna Manchester United i Bank of China anlände till Peking på kvällen ronaldo tröja barn innan, men igår eftermiddag, Manchester United klubb tjänsteman att delta i en rad sponsorer, kommer media att hållas det första mötet . Även om 24-dagarsväderet i Peking är väldigt varmt, men det påverkar inte fansens entusiasm. Manchester United klubb påverkas också av huvudsponsor av förtroende, på eftermiddagen började en rad aktiviteter för att möta spelare på Manchester United möts vid huvudsponsor Adidas höll, inbjuden till Mata, Blinder och Luke - Shaw Tre Manchester United-spelare inom närvaro. Även spelarna kände sig mycket trött, och sponsring är också mycket lång, men spelarna fortfarande är aktiva i slutet av mötet accepterade en exklusiv intervju Tencent sport. Tencent Sport: Luke, hej, det här är hur många gånger du kommer till Kina? Kan du prata om din åsikt om Kina? Luke - Xiao: Detta är mitt första besök i Kina, och sedan känner jag mig av kinesiska landslagströja fotboll fans. Detta är i går i USA och jag känner brinner, jag är också mycket intuitivt känner sitt stöd för mig, men jag tror att Kinas tränings- och tävlingsmöjligheter är också mycket bra, förmodligen den köpa fotbollströjor enda nackdelen vädret är varmt, men Vi försöker dock också vårt bästa för att spela vår bästa nivå, eftersom de kinesiska fansen kanske inte har för många möjligheter att se oss. Tencent Sports: För första gången utanför Manchester Derby vill jag fråga Bryant vilken typ av förväntningar har du? Blinder: Derby spel är en mycket speciell ras, även om denna tid hölls i Kina, men ändå har sin unika betydelse, vilket är en mycket unik upplevelse. RUTHERFORD: Denna nästa fråga är för Mata av Manchester United i sommar införandet av Ibrahimovic och Mkhitaryan och andra förstärkningar, kombinerat ursprungligen hade i laget Rooney och De Gea, som nästa säsong Manchester United ser väldigt stark ut, som en lagmedlem, har laget i nästa säsong vilken sorts utsikter? Mata: Jag tror att vårt team är verkligen mycket stark, förutom att flera lagkamrater som du just nämnde, har vi andra mycket bra spelare, Manchester Uniteds mål har varit att vinna mästerskapet förra säsongen vi sätter fokusera på toppen av FA-cupen, och nästa säsong har vi en starkare trupp matchtröjor fotboll kommer vi att göra hundra försök procent att göra världen hoppas att fansen kan känna våra prestationer. RUTHERFORD: Jag vill fråga om Mata för nya tränaren Jose Mourinho åsikt Vad är dina tankar? Mata: Mike Mussina innan han hade lett olika lag har vunnit en hel del troféer, är Manchester Uniteds vårt mål att vinna fler troféer, och därför under ledning av Mike Mussina, och vi hoppas att alla ansträngningar att kunna göra detta, Vinn mer och mer mästare. Tencent Sports: Jag skulle vilja fråga Luke - Xiao Ibrahimovic gick med, vad tycker du? Luke - Shaw: Jag som ett team av unga spelare, är Ibrahimovic den som vi alla vill kämpa sida vid sida spelare, så det här för mig är en mycket spännande nyheter, dessutom jag vet också att Ibrahimovic Utanför domstolen är en humoristisk person, så jag ser också fram emot att hantera honom. RUTHERFORD: Tack, och välkomnar dig till intervjun, jag önskar er lycka till i morgondagens race och den nya säsongen.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.