sooo
ForumsNet Member

I love YaBB 1G - SP1!
|
 |
Nike Air Max Classics BW Dam
« on: Feb 27th, 2018, 9:38pm » |
Quote Modify
|
Ryan Hall, een van 's werelds beste afstandslopers, was er trots op zijn hardloopschoenen in noppen te dragen. Niet meer. Nu vervangt hij vlijtig zijn schoenen nadat hij er ongeveer 200 mijl in heeft gelopen. Hij doorloopt twee paren per maand. "Ik weet dat mijn schoenen waarschijnlijk nog een paar honderd kilometer kunnen verwerken voordat ze versleten zijn, maar mijn gezondheid is zo belangrijk voor mij dat ik er altijd voor zorg dat mijn apparatuur vers is," zei Adidas NMD Womens hij. Natuurlijk hoeft meneer Hall, gesponsord door Asics, niet voor zijn schoenen te betalen. De meesten van ons doen dat, en met ongeveer $ 100 per paar zijn ze niet goedkoop. Toch worden we voortdurend gewaarschuwd om ze vaak te vervangen, omdat het lopen in versleten schoenen kan leiden tot blessures die maanden duren om te genezen. Dus hier is een simpele vraag: hoe weet je wanneer je schoenen klaar zijn voor die afvalcontainers in sportscholen? En als je gewond raakt, is het dan eerlijk om je schoenen de schuld te geven Mijn vriend Jen Davis loopt meer dan 100 mijl per week, zoals meneer Hall, maar heeft een andere reeks criteria om schoenen kwijt te raken. Een daarvan is dat als ze stinken, zelfs nadat ze ze in haar wasmachine heeft gewassen, het tijd is voor een nieuw paar. Ze schat dat ze 500 mijl op elk paar schoenen zet. Adidas Eqt Support Adv Womens Henry Klugh, een rennende coach en manager van The Inside Track, een rennende winkel in Harrisburg, Pennsylvania, zegt dat hij in sommige schoenen tot wel 2000 mijl gaat. Hij loopt vaak over onverharde wegen, zei hij, die makkelijker zijn op schoenen dan asfalt en niet comprimeren en slaan de tussenzool zo veel. Mijn coach, Tom Fleming, heeft zijn eigen methode. Steek een hand in je schoen en druk met je andere hand op de zool. Als je voelt dat je vingers doorprikken, zijn die schoenen versleten - de demping volledig samengedrukt of de buitenzool dun versleten. Wat mij betreft, mijn praktijk was om de mijlen bij te houden die ik met elk paar loop en deze na 300 mijl te vervangen. Wie heeft er gelijk Misschien geen van ons. Volgens Rodger Kram, biomechanica-onderzoeker aan de universiteit van Colorado, is de theorie dat je Nike Air Max Thea Damschoenen moet verwisselen voor het ethyleenvinylacetaat, of E.V.A., dat de meeste loopzoolbinnenzolen afbreken. "Denk aan een stuk wonderbrood, een beetje luchtig uit de zak," zei hij. "Maar smooi het neer met de hak van je handpalm, en het is plat zonder terugslag." Een matige hoeveelheid demping verbetert de loopefficintie, heeft hij gevonden. Maar over de vraag of demping blessures voorkomt, zei hij: "Ik betwijfel of er goede gegevens zijn." Dr. Jacob Schelde van het Odense Universitair Ziekenhuis in Denemarken, heeft gezocht naar klinische proeven die de vraag naar demping en verwonding aanpakken - en heeft er geen gevonden. Hij vraagt fondsen aan om er zelf een te maken, een onderzoek van 15 maanden met 600 hardlopers. Dr. Schelde vond een onderzoek naar de mate van letsel bij hardlopers, gepubliceerd in 2003, met enkele Nike Air Max 95 Femme relevante gegevens, hoewel het geen gerandomiseerde klinische studie was en de leeftijd van de schoen niet centraal stond. De studie was groot en testte regelmatig hardlopers in een trainingsprogramma van 13 weken. De onderzoekers slaagden er niet in om een duidelijke relatie te vinden tussen hoe lang loopschoenen werden gedragen en wat het risico op verwonding was. Het is ook moeilijk om goede gegevens te vinden over hoe lang E.V.A. inlegzolen duren. Maar een uitputtende studie, geleid door Ewald Max Hennig van het laboratorium voor biomechanica aan de Universiteit van Duisburg-Essen in Duitsland, had betrekking op 18 jaar schoenentest van 1991 tot 2009. De onderzoekers maten de prestaties van 156 schoenmodellen die door hardlopers worden gedragen. Dr. Hennig en zijn collega's schreven dat het soort mechanische testen dat Adidas Eqt Support Ddv Mujer schoenenfabrikanten doen om dempingsmateriaal te evalueren, niet weerspiegelt wat er gebeurt wanneer mensen daadwerkelijk rennen. In de loop der jaren verbeterde de kwaliteit van hardloopschoenen gestaag, meldden de onderzoekers. De schoenen veranderden ook toen rennend aan het rollen was en afnam. Schokverzwakking, bijvoorbeeld, begon te verminderen rond 2000, toen er sprake was van schoenen die te veel demping gaven. Toen het dempen weer modieus werd, keerde het terug. Maar dat gold ook voor minimalistische schoenen die zijn ontworpen voor de op blote voeten lopende rage, die bijna geen demping vertonen. In Europa meldden de onderzoekers dat Nike Air Max Classics BW Dam mensen meestal ongeveer 600 mijl schoenen dragen. Maar uit hun onderzoek bleek dat schoenen veel langer mee kunnen gaan. De meeste schoenmakers geven er de voorkeur aan om ons sneller in de handel te zien. Kira Harrison, een woordvoerster van Brooks, zei dat schoenen 400 tot 500 mijl moeten meegaan. De zeer lichte modellen gaan ongeveer 300 mijl mee, zei ze.
|