nuliba
ForumsNet Member
I love YaBB 1G - SP1!
Posts: 123
|
|
Het was de heer Parker
« on: May 10th, 2016, 3:49am » |
Quote Modify
|
Nike is niet het enige sportmerk te willen profiteren van de vervaging van kleding definities. Bij de introductie van de sneaker van een nieuwe vrouwen in januari, Ben Herath, de vice-president voor het ontwerp, het lopen, voor Adidas, zei: "veel licht lampen hebben afgegaan intern in termen van potenti?le. "het bedrijf heeft lang gewerkt met een wijze namen als Yohji Yamamoto, Stella McCartney en Rick Owens. Puma is agressief verhuizen naar de markt via Rihanna en haar collectie Fenty x Puma, die debuteerde op de catwalk bij New York Fashion Week Maar Nike is de grootste van de groep - .. op $ 105.270.000.000, de marktkapitalisatie is ongeveer vier en een half maal die van haar naaste concurrent, Adidas en in tegenstelling tot die merken, heeft het zijn infiltratie van de mode benaderd op een meer schuine hoek. Voordat er sprake was Christopher Bailey, Nike Air Max Thea Dame de double-duty ontwerper en chief executive van Burberry, er was Mark Parker.Mr. Parker, die zijn loopbaan bij Nike in 1979 begon als een sneaker ontwerper en die was instrumenteel in het cre?ren van zowel de Pegasus ( meest populaire running Nike schoen) en de Air Max, werd benoemd tot chief Nike Air Huarache Femme executive in 2006. zijn kantoor geeft zijn roots weg: het lijkt meer op grot van kunst en tchotchkes een Aladdin's, van Warhols naar Tiffany lampen, Batman schoenen en iriserende kevers, dan de basis van een corporate mogul. "Ik hou van veel visuele stimulatie," zei de heer Parker, die enigszins van een understatement. Hij heeft ook de neiging om af te spelen zijn ambities in de mode-gebied, zeggen dat de concentratie op de stijl en de dingen die buiten de sportschool is versleten, is een natuurlijk onderdeel van het maken van een beter product Nike Air Max Thea Womens en het dienen van zijn klantenbestand, of het nu goed presterende atleten die beter voelen als ze denken dat ze er beter uitzien, als de sprinter Allyson Felix zei (de bodems van haar Olympische spikes werden ge?nspireerd door Mr. Parker's kever moza?ek, door de kunstenaar Christopher Marley), Nike Roshe Run Womens of een vrouw die niet wil drie veranderingen van de kleding in haar sporttas te dragen. Hij noemt dit 'design thinking', en heeft ervoor gezorgd dat een van de grondbeginselen van Nike . Het was de heer Parker, die Marc Newson, een industrieel ontwerper benaderd, in 2000 om te vragen of hij wilde meewerken aan een project Mr. Parker was in gesprek met Alexander McQueen voor de dood van de ontwerper in 2010 geweest -. "Hij had 200 paren Nikes in zijn kast, "zei de heer Parker -., maar ze konden niet werken de timing Mr. Parker nog steeds" doodles "op sneakers, het produceren van een speciale editie van schoenen bekend als Nike HTM met de cultus ontwerpers Tinker Hatfield en Hiroshi Fujiwara dat verzamelobjecten zijn geworden. Hij is zich duidelijk bewust van de mogelijkheid de grotere kast vertegenwoordigt.
|