Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
May 24th, 2024, 10:39am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « In de loop der jaren kan ik niet helpen »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   In de loop der jaren kan ik niet helpen
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: In de loop der jaren kan ik niet helpen  (Read 137 times)
nuliba
ForumsNet Member
USA 
**



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile

Posts: 123
In de loop der jaren kan ik niet helpen
« on: May 16th, 2016, 12:14am »
Quote Quote Modify Modify

Net als een heleboel mensen probeer ik naar de sportschool te gaan Nike Air Huarache Damen of ga voor een Adidas Zx Flux Homme fietstocht zo vaak mogelijk. Ik doe dit uit en aan (vooral uit) voor het grootste deel van mijn volwassen leven. Veel sportscholen. Veel fiets ritten. Veel atletische kleding observatie mogelijkheden.
 
In de loop der jaren kan ik niet helpen, maar merken de vervaging van wat ik zie mensen (vooral vrouwen) dragen. Wat is gedragen in de sportschool is vaak wat ik zie buiten de sportschool. Natuurlijk is er geen Nike Free Run 3 Womens openbaring hier als dit Nike Roshe Run Damen is vaker genoemd als yoga broek fenomeen. Omdat de nogal dichte als het gaat om mode en de menselijke waarneming ik eerst dacht dat al deze mensen waren gewoon "uit de sportschool." Maar helaas had ik het mis!
 
Een artikel in de gisteren New York Times stijl sectie verstrekt een verhelderende blik in de sport modetrend via de onbetwiste gym kleding leverancier, Nike.Vanessa Friedman van de New York Times zet Nike Roshe One Mujer het veel meer welbespraakt dan ik ooit zou kunnen:
 
    Hoewel Nike zich niet openlijk kan identificeren als een modemerk, en terwijl de traditionele baan namen het misschien niet zien als een concurrent, om de consument gezien wat stuk van de kleding te kopen, het steeds lijkt één en same.Now wat heeft dit allemaal te maken met de verdiende media?
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.