Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
May 24th, 2024, 4:36pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « et land du tittar »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   et land du tittar
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: et land du tittar  (Read 108 times)
xiaoxiangyu
ForumsNet Member
Armenia 
*****



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile Email

Posts: 1086
et land du tittar
« on: Sep 25th, 2016, 10:33pm »
Quote Quote Modify Modify

?r 2013 var Under Armour v?xer p? en s?dan snabb kl?mma att det var klart f?retaget beh?vde f?r att ut?ka sin verksamhet i Baltimore. Det var aldrig riktigt tal om att l?mna staden eller flytta till f?rorterna, s?ger Plank. Ist?llet satte han siktet p? en Nike Air Huarache Dames sju-acre paket intill den nuvarande huvudkontor. Men efter utdragna gr?l Nike Blazer Basse Donne med staden, var Under Armour avslag. N?r han fick nyheten, Plank var i Nike Free 5.0 Dames Dubai dricka whisky med sin stabschef, som s?g en silverkant.
 
"Det land du tittar p??" Stabschefen sagt. "Det k?ndes ... tight."
 
"Jag tittade bara upp p? horisonten av Dubai, och allt jag kunde t?nka f?r mig sj?lv var att 15 ?r sedan, kom det horisont inte existerar" Plank s?ger. "Tills n?gon med en vision, Sheikh Mohammed, sa:" Jag kommer att ta denna gamla fiskeby och f?rvandla det till det ekonomiska kapitalet i Mellan?stern. "Out of ?ken och en fiskeby. Det ?r visionen. Och jag tittar p? det och t?nka, Tja, vad kan vi g?ra? "
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.