Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
Apr 26th, 2024, 2:22am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « Leuk je te ontmoeten »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   Leuk je te ontmoeten
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: Leuk je te ontmoeten  (Read 130 times)
imhotep
ForumsNet Member
USA 
***



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile

Posts: 316
Leuk je te ontmoeten
« on: Oct 24th, 2016, 10:16pm »
Quote Quote Modify Modify

Leuk je te ontmoeten Bryan! Bedankt voor het delen van uw ervaring.
 
Helaas, de mijne was nog erger. Gisteren was mijn eerste double-digit run sinds 20 mei, toen Nike Air Max 90 Damen Blau ik liep 14 mijl in de Skora Nike Air Max Classic BW Femme Fit. Het was pas mijn tweede run Nike Free 5.0 Damen in de schoen, en de vorige 7-mijl Nike Air Max Zero Damen run was saai.
 
Ik beschuldig de afgeronde Nike Air Max Tavas Womens hiel voor het triggeren van een Nike Free Run 3 Femme koppige aanval van peroneal tendinosis. Nike Air Max 90 Femme Noir Et Rose Zoals je al zei, er is niets aan de voet te stoppen everting - met uitzondering van de peroneus spieren en pezen. In feite is er nog steeds een duidelijke bult op mijn pees. Littekenweefsel, denk ik.
 
Ik hou eigenlijk de look (ik heb de oranje kreeg), het gevoel, en de rit. Dat gezegd hebbende, ik zou waarschijnlijk eBay ze nu voor mijn eigen veiligheid!
 
Als ik probeer ze weer, zal ik in ieder geval wachten tot ik ben 100%. Ik ben benieuwd om te zien of de gekke eversie opduikt in RunScribe data, toen het eindelijk schepen.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.