xiaoxiangyu
ForumsNet Member
I love YaBB 1G - SP1!
Posts: 1086
|
|
ligt dichter bij de voet
« on: Jan 3rd, 2017, 2:53am » |
Quote Modify
|
Tussenzool ontwerp is vrij eenvoudig, en een typisch voorbeeld van hoe de meeste Boost gebaseerde modellen worden geassembleerd. De Ultra Boost wijkt enigszins af door niet met inbegrip van alle EVA bits. Net als de Pure Boost, de ingeklemd laag is 100% Boost schuim. Een scherpe rand scheidt de bovenste en onderste helft van de Boost tussenzool, waardoor een vernauwing schuim gevormd op een bredere basis. Gezien de grote omvang van de Boost en kunststof gebruik wordt de Ultra niet vedergewicht. Het tips de schaal 333 gram of 11,74 oz voor een Adidas Gazelle Damen half paar van de Amerikaanse 11. Vrijwel de mediaan van traditionele hardloopschoenen. Om wat perspectief Adidas Superstar Mujer Blancas toe te voegen, modellen zoals de Asics GT-2000 2, Brooks Ghost 6, Nike Vomero 9, en New Balance 1080 V5 hetzelfde gewicht. Ultra Boost heeft een Torsie schacht - een kunststof component die aan de onderzijde van het schuim middenvoet is bevestigd. Terwijl we in het algemeen zie je een vlak stuk gelijmd gelijk met de zool, de voetgangersbrug hier zijn oorsprong vindt in een tussenzool holte. We hebben een paar theorie?n rond waarom dit zou kunnen zijn. Een daarvan is dat de stabiliteit kan worden geholpen door uitspreiden van de open ruimte, waarbij het zwaartepunt op gewichtsbelasting gaat omlaag. Tegelijkertijd, de torsie component ligt dichter bij de voet die manier, en helpt bij het verhogen het gevoel van stijfheid middenvoet. Nike Air Max Command Femme hebben ook het gevoel dat adidas ontwerpers de Ultra zou hebben willen een consistent zacht gevoel Nike Air Max 90 Dame hebben van achter naar voren, en een flatscreen Torsion schacht kon de pret bedorven hebben.
|