Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
May 14th, 2024, 10:04pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « avonden doorbrengen op de »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   avonden doorbrengen op de
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: avonden doorbrengen op de  (Read 109 times)
imhotep
ForumsNet Member
USA 
***



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile

Posts: 316
avonden doorbrengen op de
« on: Mar 16th, 2017, 9:28pm »
Quote Quote Modify Modify

Wat begon te vroeg te veranderen afgelopen Adidas Superstar Dames zomer. Een van mijn persoonlijkheidskenmerken is dat ik ben een perfectionist. Ik voel de behoefte om uit te blinken in alles wat ik doe, of het nu school, werk, hardlopen, enz., En ik duw mezelf tot het uiterste om succes in elk van deze inspanningen te bereiken. Deze interne schijf begon te nemen over mijn benadering van bloggen, en dingen die begon uit de hand lopen. Deze blog begon te nemen Nike Air Max Thea Herren over mijn leven.
 
Er is iets voor te zeggen om hard werken, maar wanneer het werk Adidas ZX 850 Mujer overneemt je leven kan worden giftig. Ik voelde me gedwongen tot 4-5 blogberichten Nike Blazer Basse Femme per week te schrijven, en ik was de besteding van een groot deel van mijn zondagochtend Nike Air Max 90 Heren samenstellen wekelijkse roundup berichten. Ik heb belachelijk veel tijd beheren van reclame, het New Balance 999 Femme bijwonen van mijn Facebook en Twitter accounts, en het reageren op opmerkingen. En niet eens get me begon op e-mail. Voeg in nevenprojecten zoals mijn werk in de gang kliniek, coaching, en een aantal web design projecten, en het eindresultaat was vrijwel onvermijdelijk.
 
Door afgelopen zomer, had gekregen tot het punt waar er was echt geen scheidslijn tussen mijn werk en mijn leven buiten het werk leven. Mijn vrouw zou hebben om me te trekken van de computer naar het diner te komen, Adidas Yeezy Boost 350 Mujer en ik zou mijn beide ochtenden en avonden doorbrengen op de iPad zeven door mijn Nike Air Max 1 Womensverschillende social media feeds. Ik werkte tijdens de vakantie, luisterde naar podcasts Nike Air Odyssey Homme over het werk, terwijl ik liep, en toen ik was niet in staat om te werken ik gestrest over.Nike Air Presto Damen  Het was allemaal in beslag, en het was erg ongezond.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.