Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
May 15th, 2024, 4:55pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « och att jag gillade att »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   och att jag gillade att
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: och att jag gillade att  (Read 76 times)
imhotep
ForumsNet Member
USA 
***



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile

Posts: 316
och att jag gillade att
« on: Mar 21st, 2017, 10:57pm »
Quote Quote Modify Modify

Min personliga k?nsla ?r att minimal gick platt bara f?r att folk slutat k?pa minimala skor. Anledningarna till detta ?r f?rmodligen m?nga - m?nniskor blev skadad, minimala skor varar Nike Roshe Run Damesl?ngre s? att du inte beh?ver k?pa dem som ofta, Vibram Fivefingers var en rolig utseende modefluga, som k?rs i minimala skor verkligen var inte samma sak som att k?ra barfota . Faktum ?r att om en produkt inte s?lja, kommer butiker inte b?ra den. Om butikerna inte kommer att b?ra den, kommer f?retagen Nike Air Pegasus 83 Femme sluta producera den. S? enkelt ?r det. Om alla som gick minimal hade en otroligt positiv upplevelse, skulle inte trenden har g?tt platt. Finns det fortfarande en marknad f?r minimala skor? Visst, och jag hoppas att de alltid f?rbli ett alternativ eftersom m?nga m?nniskor verkligen k?r b?Nike Air Max 2016 Womensst i minimal skor.
 
Min egen erfarenhet kan vara l?rorikt h?r, och belyser varf?r jag tror fortfarande minimal r?relse var s? viktig. Jag b?rjade springa 2007 och fick h?ra vid en skoaff?r som jag overpronate och d?rmed beh?vs stabilitet skor.Nike Air Max 1 Damen  Jag hade stabilitets skor under tv? ?r utan problem, och 2009 b?rjade jag experimentera med minimal skor efter Nike Roshe Run Herren att ha l?st Born to Run. Jag k?rde en hel del miles Nike Air Huarache Dames i Vibram Fivefingers och minimala skor s?som Merrell Trail Glove. Jag hade en mycket positiv erfarenhet - jag fick inte ont, jag fick k?ra med mindre kudde, och jag hade kul att experimentera med min formul?r. Men kanske viktigast av allt, kommer minimal jag vet att jag inte var inst?ngd i ett liv av stabilitets skor av min "diagnos" som overpronator. Jag var fri att experimentera, Nike Air Max 95 Femme och jag gjorde. Och i den process som jag kunde hitta vad som fungerade b?st f?r mig.
 
Going minimal fick mig att inse att jag gillade ett brett toebox. Jag gillade en flexibel sula. Jag gillade en l?gre droppe. Men jag ins?g ocks? att jag gillade lite kudde, och att jag gillade att kudde att vara p? den mjuka sidan. Inte alltf?r mycket kudde, men bara tillr?ckligt f?r att ge komfort f?r l?nga Nike Air Max 90 Womens Pink miles p? Nike Air Huarache Femme v?gen. Jag fann mig sj?lv dras mot skor gillar Saucony Kinvara och New Balance 1400. Inte minimala skor, men inte traditionella eller maximal heller. Jag hittade en formel som fungerade b?st f?r mig, och g? minimal hj?lpte mig att slipa p? min sweet spot.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.