Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
May 14th, 2024, 9:24pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « technisch terrein te vinden die het »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   technisch terrein te vinden die het
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: technisch terrein te vinden die het  (Read 104 times)
imhotep
ForumsNet Member
USA 
***



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile

Posts: 316
technisch terrein te vinden die het
« on: Mar 23rd, 2017, 1:22am »
Quote Quote Modify Modify

De Kiger 2 bovenste en de pasvorm is op Nike Air Max 1 Donne de top van zijn klasse - in mijn mening, het is één van de beste bovendeel op de markt vandaag. Het geeft een van de beste, meest veilige, nog niet beperken past dat ik heb geprobeerd. Ze zijn super comfortabel en toch zeer veilig tegelijkertijd. Ik wou dat ze zou Adidas Ultra Boost Femme de gemanipuleerde mesh stijl bovenste op meer van hun schoenen te zetten. Het is uiterst duurzaam en toch zeer licht en eenvoudig. Op Kiger 2 er minder gaten in het gaas die het duurzamer maakt, en er is minder geven in de bovenste dan Kiger 1.Het tong iets minder opgevuld dan de Kiger 1, maar eigenlijk beter voelt. De hak Nike Air Pegasus 89 Femme kraag is ook minder gewatteerd en toch voelt net zo comfortabel.
Nike gebruikten hun maalgoed materiaal hoofdzakelijk overlays in de hiel gebied om structuur te verhogen. Het werkt goed. De Kiger 2 voelt veel veiliger zijdelings in de bovenste en veel van de Adidas Superstar Donne Blu problemen die ik had met de hiel instabiel in de Kiger 1 worden verholpen door deze (en wijzigingen van de tussenzool die ik hieronder zal komen).
Bottom line, de Kiger 2 vertegenwoordigt enkele van de beste bovenste ontwerp dat ik nog heb gezien in een schoen, en ik Nike Roshe Two Damen heb geprobeerd een heleboel schoenen. De Kiger 2 ligt op de top Nike Air Max 1 Femme van mijn list.The tussenzool op de originele Kiger was leuk, maar over het algemeen voelde gewoon een beetje te zacht. In het bijzonder de hiel van de oorspronkelijke Kiger veel te zacht (het had een dubbele dichtheid schuim met een zachter rubber in de Nike Air Max 90 Femme Blanche hiel), waarvan ik denk geschapen meeste instabiliteit problemen die ik ervaren technische terrein met die schoen. De Kiger 2 werd gedurende bijgewerkt met een enkele dichtheid tussenzool, en voelt steviger in het algemeen. Het resultaat, maar niet het DNA van de Nike Air Max 2015 Donne schoen wijzigen, was een enorme verbetering voor mij. Het maakte een schoen die dubieus was op zijn best op technisch terrein te vinden die het gamma van bijna elk parcours omstandigheden kon dekken. Als zodanig, ik belandde via de Kiger 2 voor de helft van de Rut 50k Adidas Ultra Boost Womens en het presteerde zeer goed op terrein dat het niet ideaal Nike Air Max 90 Damen Pink ontworpen voor ... na die race was ik ervan overtuigd dat ze de stabiliteit problemen op meer technische terrein hadden vastgesteld. Er zijn niet veel races in de VS die meer technisch terrein dan de Rut 50k te dekken.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.