Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
May 11th, 2024, 3:33am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « r pris og lug forgrunden »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   r pris og lug forgrunden
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: r pris og lug forgrunden  (Read 118 times)
imhotep
ForumsNet Member
USA 
***



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile

Posts: 316
r pris og lug forgrunden
« on: Mar 23rd, 2017, 8:29pm »
Quote Quote Modify Modify

Newton Nike Air Max 90 Femme gjort lidt af et st?nk i ?r med udgivelsen af ??en masse nye sko modeller bygget p? deres nye 5-lug forfod Nike Air Max 95 Womens platform. Hvis du ikke er bekendt med Newtons lug-system, Nike Air Huarache Dam det er dybest set et s?t af h?vede, aflange lugs under forfoden af ??skoen, Nike Air Max 90 Mujer der er beregnet til at hj?lpe med at afb?de forfoden, da de er komprimeret, Nike Air Max 90 Herren og (m?ske) give en smule rekyl til at fremdrive du frem som lapperne pop tilbage ud. Jeg bruger ordet m?ske fordi jeg aldrig har haft en st?rk f?lelse af enhver rekyl / fremdrift fra skoene, men jeg har nydt at k?re i dem alligevel.
 
Newton plejede at bruge et 4-lug system, og det skabte lidt ustabilitet, eftersom fligene ikke omfatter tilknytning til skoen (jeg lejlighedsvis f?lte jeg ruller ud af dem, is?r i sving). Den 5-lug systemet har forbedret stabilitet ganske lidt, da knasterne nu sp?nder over hele forfoden, og jeg har haft Nike Air Huarache Dames positive erfaringer, der k?rer i b?de den oprindelige Newton Energi og Newton Motion III (begge har 5 lugs).
 
Blandt de nye sko udgivet i ?r Asics Gel Lyte 5 Femme Noir var Newton Kismet og Newton Fate. Jeg l?b i b?de en flok hen over sommeren (denne Nike Air Huarache Damen revision er l?ngst!), Og begge er i midten af ??Newton r?kkevidde, b?de hvad ang?Asics Gel Lyte 5 Femmer pris og lug forgrunden / lydh?rhed. Newton nu differentierer deres sko som POP1, POP2, eller POP3 - lavere POP tal betyder mere fremtr?dende, responsive flige (fx POP1 sko som den Afstand III eller Motion III), og h?jere POP tal angiver mere tilgivende, mindre fremspringende knaster. Den Kismet og Sk?bnen er begge POP2 sko. Jeg har t?nkt mig at d?kke Kismet her, og i en kommende revision vil jeg d?kke Fate (skoene er meget ens).
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.