Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
Apr 26th, 2024, 7:52am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « det med PF bedre med tiden »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   det med PF bedre med tiden
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: det med PF bedre med tiden  (Read 133 times)
imhotep
ForumsNet Member
USA 
***



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile

Posts: 316
det med PF bedre med tiden
« on: Mar 23rd, 2017, 10:00pm »
Quote Quote Modify Modify

Alt dette lyder fantastisk - hvis du har Nike Air Max 2015 Dames plantar fasciitis og ?nsker at forbedre dine symptomer, en fod styrke rutine, som blev brugt i denne unders?gelse kunne yde n?dhj?lp hurtigere end en stretching Nike Air Presto Mujer rutine. Der er en vis logik bag dette fund som excentrisk belastning almindeligvis anvendes til behandling af seneskader som i Achilles tendinopati. Ideen er, at hvis du styrker v?vet, bliver det bedre i stand til at h?ndtere de belastninger, den uds?ttes for.
 
Som med enhver akademisk unders?gelse, er det altid vigtigt at v?re ?ben og Nike Air Max Classic BW Dámské kritisk. S?dan er karakteren af ??videnskaben. Ortop?d Craig Payne nylig skrev en kritik af denne unders?gelse p? sin hjemmeside Run Research Junkie, og det g?r for interessant l?sning. Han p?peger, at resultaterne er i overensstemmelse med den tilgang, han g?r ind til behandling plantar fasciitis, og skitserer en r?kke positive om unders?gelsen. www.colinoates.co.uk Men han peger ogs? p? en r?kke bet?nkeligheder. Af disse, jeg kun kommer til at kommentere en her, og det er manglen p? en kontrolgruppe, der ikke modtog Adidas Superstar Dámské enten intervention (eller de gel h?l indsatse).
 
Som Craig p?peger i sin kritik er det ikke atypisk for plantar fasciitis blot forbedre p? egen h?nd med tid (nogle gange l?ngere tid). For eksempel oplevede jeg symptomer med min tilf?lde af PF i over et ?r, og selvom jeg s?gte behandling, jeg har ingen idé om, hvis min sag l?st p? grund af Nike Air Huarache Womens en bestemt intervention (fx jeg gjorde en masse kalv skum rullende, Graston / ART , og nogle str?kning), eller hvis det bare l?st p? eget (det faktisk forbedret i l?bet af en sommer, da jeg k?rte en masse flere miles, end jeg havde i helt Snehvid). S?ledes uden en kontrolgruppe i denne unders?gelse, vi ikke kan sige med sikkerhed, at str?kke Canada Goose Jackets Cyber Monday eller styrke ?velser klarede sig bedre end bare at lade tilf?ldet med PF bedre med tiden (det er v?rd at bem?rke, at unders?gelser ser p? effektiviteten af Nike Dunk High Femme ??stretching vs. kontroller til behandling PF har givet blandede resultater). Craig p?peger ogs?, at interventionen af ??gelen h?l indsats i begge grupper kan have bidraget til forbedring, men igen kan vi ikke vurdere enhver indflydelse, at sammenlignet med en gruppe, der ikke modtog en h?l indsats.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.